Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مالخر تبعه خارجی که اعضای باند سه نفره گوشی قاپی را به زورگیری های خشن ترغیب می کرد، با تلاش گسترده نیروهای کلانتری میرزا کوچک خان مشهد درحالی دستگیر شد که اعضای این باند راز سرقت های زیادی را فاش کردند.

به گزارش خراسان، در پی افزایش گوشی قاپی در مناطق شمال و شمال شرقی مشهد، گروه ویژه ای از نیروهای تجسس با فرماندهی مستقیم سرهنگ علی عبدی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) به تجزیه و تحلیل اطلاعاتی در مناطق جغرافیایی وقوع جرایم پرداختند و به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد یک باند حرفه ای فعالیت های مجرمانه خود را در مناطق گلشهر و طبرسی آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین نیروهای تجسس در چند شاخه اطلاعاتی و عملیاتی، ریشه یابی گوشی قاپی های مذکور را در دستور کار قرار دادند و با کسب دستورات محرمانه ای از قاضی یوسفی (دادیار ناحیه 4 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) وارد عمل شدند. آنان با حمایت های قاطع قضایی، موفق شدند سه عضو باند گوشی قاپی را با بررسی دوربین های ترافیکی شناسایی کنند و زیر چتر اطلاعاتی بگیرند.

طولی نکشید که اعضای این باند در محاصره قرار گرفتند و در چند عملیات غافلگیرانه به دام افتادند.در بازرسی از گوشی قاپ ها، یک تیغه کارد به همراه پنجه بکس کشف و ضبط شد. متهمان که به کلانتری انتقال یافته بودند، در حالی به سرقت های متعدد در مناطق مختلف شهر اعتراف کردند که مدعی بودند با تشویق و ترغیب یک جوان تبعه خارجی اقدام به گوشی قاپی می کنند و گوشی های سرقتی را نیز به بهای اندکی به وی می فروشند اما از محل اختفایش اطلاعی ندارند چرا که او فقط به صورت تلفنی با آن ها در ارتباط است.

ساعتی بعد افسران ورزیده دایره تجسس با راهنمایی های رئیس کلانتری، به شیوه های پلیسی متوسل شدند و برای فروش گوشی سرقتی با مالخر افغانستانی قرار ملاقات گذاشتند.

در همین حال مالخر مذکور از لانه خود بیرون آمد و بر سر قرار صوری با ماموران پوششی حاضر شد. او که تصور نمی کرد وارد معامله با پلیس شده است، در یک اقدام ضربتی به دام افتاد و حلقه های قانون بر دستانش خودنمایی کرد. دقایقی بعد و با دستور مقام قضایی، مخفیگاه این مالخر حرفه ای در خیابان طبرسی مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه 38 دستگاه گوشی سرقتی به همراه 12 عدد گارد گوشی های سرقتی دیگری کشف شد که به آن سوی مرز انتقال یافته بود. بررسی های بیشتر برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند با نظارت مستقیم سرهنگ عبدی ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ مالخر تبعه خارجی خشن مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ گوشی قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۱ با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجن موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف خودروی سرقتی پراید در شهرکرد

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • عجیب‌ترین سرقتی که در تهران رخ داد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات