Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:48:01 GMT

خبر ویژه؛ دو ورزشگاه رسماً در مالکیت سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۸۸۷

خبر ویژه؛ دو ورزشگاه رسماً در مالکیت سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و رضا درویش مدیرعامل استقلال با همراهی چهره‌هایی چون محمد مومنی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال و حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به دیدار علیرضا زاکانی شهردار تهران رفته و پیرامون مشکلات زیرساختی تیم خود صحبت کردند و مهم‌ترین مبحث جلسه، تعیین‌تکلیف سرنوشت دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با شبکه خبر در توضیح جلسه امروز گفت: جلسه خوبی برقرار شد و در این جلسه، دغدغه‌های این دو باشگاه محبوب کشورمان طرح شد و آقای زاکانی شهردار تهران از قبل پیش‌بینی‌هایی را کرده بودند که چگونه می‌شود به این دو باشگاه بزرگ کشور کمک‌هایی انجام شود.

وی افزود: امروز قرار است درباره مجموعه ورزشی شهید کاظمی و مجموعه ورزشی امام رضا(ع) که بهره‌برداری‌اش در اختیار این دو باشگاه بود، تصمیم‌گیری شود و مقرر شد با طی کردن مقدمات قانونی این دو مجموعه در اختیار این دو باشگاه پرطرفدار کشورمان قرار بگیرد و انشالله با این کار، یکی از دغدغه‌های تاریخی و بزرگ برطرف شود و خودشان بتوانند با کیفی‌سازی و سرمایه‌گذاری که در این دو مجموعه دارند، به توسعه ورزش کشور کمک کنند.

توکلی‌زاده در پاسخ به واگذاری دائمی دو مجموعه به سرخابی‌ها توضیح داد: بله، انشالله با طی کردن مراحل قانونی و تفاهمی که با وزارت ورزش صورت خواهد گرفت، دو مجموعه به دو باشگاه واگذار خواهد شد و شهرداری تهران کمک خواهد کرد که این دو باشگاه پرطرفدار و محبوب دارای دو مجموعه ورزشی ثابت و مداوم شوند.

معاون شهردار تهران درباره این‌که آیا این دو ورزشگاه جزو دارایی‌های استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود، گفت: بله، تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و وزارت ورزش منعقد خواهد شد و این مسئله در دستور کار قرار گرفت که گفتگوها انجام شود و قرار است خیلی سریع و طی یک هفته تفاهم‌نامه نهایی شود و از خدمات متقابلی هم برای ورزش همگانی شهر تهران و توسعه کارها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران توسط باشگاه‌های محبوب انجام شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی آجورلو مدیرعامل رضا درویش مدیرعامل شهرداری تهران دو باشگاه دو مجموعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران