Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:41:24 GMT

۱.۴ میلیون پرونده جدید مالیاتی در استان یزد ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۸۹۳

۱.۴ میلیون پرونده جدید مالیاتی در استان یزد ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی خورشیدی در نشستی خبری با بیان اینکه یزد از استانهای برتر در جذب درآمدهای مالیاتی است، اظهار داشت: سال گذشته درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی استان یزد به طور کامل محقق شد و اعتبارات خوبی نیز برای تقویت دهیاری ها، شهرداری ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق حاشیه ای جذب شد.

وی عنوان کرد: اعتبارات جذب شد استان یزد در سال ۹۸ بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۹۹ به ۶۱۹ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ به عدد ۱,۴۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی ادامه داد: ۵۰ میلیارد تومان نیز درآمد حاصل از عوارض کالا و خدمات در سال گذشته در استان یزد جذب شده که این میزان در سه ماهه اول امسال ۵۷۵ میلیارد تومان بوده که با رشد هفت درصدی نیست به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

وی همچنین از توزیع ۴۸ میلیارد تومان عوارض آلایندگی بین مناطق تحت تاثیر آلاینده ها در مناطق مختلف استان یزد خبر داد.

خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع آوری اظهارنامه های مالیاتی بیان کرد: در سال ۹۸ بالغ بر ۵۹ هزار اظهارنامه مالیاتی و در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۷۱ هزار اظهارنامه مالیاتی از مؤدیان مالیاتی استان یزد دریافت شد و در مجموع یک میلیون و ۴۰۰ هزار پرونده جدید مالیاتی در استان یزد ایجاد شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۳۰ درصد مالیات های ابراز شده توسط مؤدیان مالیاتی مربوط به پرونده های جدید مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرب الاجل تعیین شده توسط استاندار یزد در مورد شناسایی خانه های خالی استان یزد و تعیین مالیات برای آنها، بیان کرد: تا پایان وقت اداری امروز اتفاق بزرگی در این زمینه صورت می گیرد به این شکل که قیمتهای ارزش واحدهای خالی استان برای تعیین میزان مالیات به تهران ارسال می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: تا پایان تیرماه، مطالبه مالیات بری خانه های خالی از طریق پیامک برای مخاطبان ارسال می شود و پس از طی این روند، مالیات بر خانه های خالی به نحوی که میزان مالیات، به واقع بازدارنده باشد، اعمال می شود.

کد خبر 5537006

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره مالیات استان یزد علی خورشیدی مالیات عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بیست و هفتمین سفر استانی دولت حجاب و عفاف دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل عفاف و حجاب ایلام میلیارد تومان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها