Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:45:27 GMT

وحیدی: از سرمایه‌گذاری در سواحل دریا استقبال شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۴۹۵۷

وحیدی: از سرمایه‌گذاری در سواحل دریا استقبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد وحیدی امشب در نشست ساماندهی سواحل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با حایز اهمیت برشمردن دغدغه‌های مردم برای دولت اظهار کرد: سالانه چندین میلیون نفر ایرانی از سواحل استفاده می‌کنند و احساس رضایت آن‌ها حین و پس از بهره‌مندی از سواحل برای ما بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ظرفیت طبیعی گردشگری در استان افزود: فرصت گردشگری در گیلان در کنار ظرفیت مردمی این استان ظرفیت بسیار ارزشمندتری است. 

وزیر کشور با بیان اینکه هدف از آزادسازی سواحل، افزایش رفاه و تقویت معیشت مردم بوده، تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته در جهت افزایش رفاه و سالم‌سازی سواحل گیلان ارزشمند است اما لازم به همت همگانی و بسیج ستادی در جهت سفر ایمن و بهره‌مندی از دریا است. 

وحیدی با بیان اینکه محدوده آزادسازی سواحل در گیلان نسبت به طول سواحل کم است، گفت: انتظار است طول سواحل آزاد شده، گسترش پیدا کند. 

وی با تاکید بر ضرورت بیمه بی‌نام در سطح سواحل بیان کرد: تمام تلاش ما باید کاهش آسیب‌های جانی در سواحل باشد اما در هر صورت باید با صدور بیمه بی‌نام و همچنین بیمه ناحیان غریق از آسیب‌های بیشتر کم کرد. 

وزیر کشور به افزایش نشاط اجتماعی در سطح سواحل تاکید کرد و افزود: افزایش نشاط اجتماعی علاوه بر تاثیر مثبت در بهره‌مندان سواحل، موجب افزایش اعتماد عمومی نسبت به مسؤولان نیز می‌شود. 

وحیدی همچنین با تاکید بر لزوم برخورد با هنجارشکنان گفت: اولویت در سواحل، کار فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغات اسلامی است اما در عین حال باید با هنجارشکنان در سواحل برخورد شود. 

وحیدی با اشاره به ظرفیت بیشمار و استفاده نشده دریا بیان کرد: از سرمایه‌گذاری در سواحل دریا باید استقبال شود. 

وزیر کشور همچنین از اقدامات صورت گرفته در مدیریت‌ استان تقدیر کرد و افزود: اقدام گیلان در مدیریت بهینه آب موجب شد تا هیچ برنج‌کاری از چرخه کشت خارج نشود و این یک الگوی موفق در کشور است. 

وحیدی همچنین بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان‌ها در کاهش مصرف آب و افزایش بهره‌وری در واحد سطح تولید برنج تاکید کرد. 

وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی نهضتی برای حل پسماند بیان کرد: باید در راستای حل معضل پسماند یک جهشی ایجاد شود و همچنین ورزش‌های دریایی به جهت توسعه صنعت توریسم در منطقه نیز راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سراوان وزیر کشور ساماندهی سواحل گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه مشترکی که با حضور سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و جمعی از هنرمندان افغانستانی در دفتر امور اتباع برگزار شد حیدری عنوان کرد:هنرمندان نیز همچون روحانیون، ورزشکاران، فرهیختگان، از اثر گذاران جامعه مهاجرین هستند و باید از ظرفیت های موجود در این قشر برای آموزش و توانمند سازی مهاجرین استفاده شود.

حیدری همچنین افزود: تلاش می کنیم تا با پیگیری مسائل هنرمندان به عنوان سفیران صلح و بازوهای توانمند جامعه مهاجر در حد توان و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سهولت در انجام امور فرهنگی کنار آنها باشیم.

 حیدری گفت هنرمندان مهاجر به عنوان قشر آگاه و فرهیخته، مسئولیت سنگین تری را برای آگاه سازی جامعه مهاجر نسبت به قوانین جامعه میزبان دارند و از آنها درخواست نمود تا با آگاهی بخشی و اقدامات فرهنگی تاثیر گذار در همکاری با این اداره کل اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان