Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دبیر سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه این سمینار روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری در سالن فرودوسی دانشگاه کردستان با حضور فعالان رسانه ای، فعالان فضای مجازی، مدیران استانی و کشوری برگزار می شود، اظهار داشت:  این سیمنار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری کرد پرس، با هدف افزایش غنای علمی در حوزه های رسانه ای و فضای مجازی و بررسی آسیب های این حوزه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور اولی افزود: این همایش شامل سخنرانی استادان و مسوولان مربوطه و همچنین ۲ پنل تخصصی در حوزه رسانه و فضای مجازی و آسیب های اجتماعی با حضور استاتید کشوری و استانی است و طراحی محتوا با هدف آموزشی و اطلاع رسانی انجام شده است.

وی  منصور ساعی،  سیدحسن موسی چلک،  آزاده سالمی، احمد امانی، جعفر عبدالملکی،  مهدی دانش پور و مختار جعفری را از جمله ارایه دهندگان سخنرانی ها و مقالات علمی در این سمینار خواند  و گفت: شورای سیاستگذاری علمی این همایش از ماه ها قبل در مورد محتوا و مخاطبان این همایش برنامه‌ریزی کرده است. 

دبیر سمینار علمی رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی با بیان اینکه حوزه سواد رسانه ای و مسائل فضای مجازی نیازمند نگاه علمی و تببین روشمند است، یادآور شد: هدف این سمینار تبیین این نگاه علمی است و امیدواریم تلنگری باشد برای اینکه فعالان مجازی و رسانه ای و همچنین جامعه شناسان و دلسوزان دانشگاهی مسائل این حوزه را با نگاه علمی تر دنبال کنند.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان سنندجی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی بانوان که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در خانه کورد سنندج برپا شده است به خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین رسالت های عرصه فرهنگ و هنر ترویج حجاب و عفاف است.

علی اصغر دریایی افزود: در گرامیداشت هفته حجاب و عفاف علاوه بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی ویژه بانوان در محل خانه کورد سنندج، همایش منطقه ای رایحه  با تجلیل و قدردانی از مروجان و مبلغات حجاب و عفاف استان همراه با برگزاری پنل های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: در هفته زن کورد- سرمایه اجتماعی و توسعه فرهنگی علاوه بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی ویژه بانوان هنرمند و کارآفرین، تجلیل و قدردانی از بانوان فرهیخته عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و کارآفرین نیز مدنظر است.

دریایی یادآور شد: در نمایشگاه صنایع دستی بانوان که با حضور جمعی از بانوان کارآفرین مناطق حاشیه شهر سنندج در خانه کورد سنندج برگزار شده است بخشی به موضوع حجاب و عفاف اختصاص داده شده است.

 نمایشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند و کارآفرین از تاریخ 20 لغایت 23 تیرماه سال جاری در محل خانه کورد سنندج برپا شده و در این نمایشگاه صنایع دستی بانوان از جمله عروسک سازی، صنایع تزیینی و زیورآلات، لباس کوردی و اقلام فرهنگی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رونمایی از چهار عنوان کتاب توسط دبیرخانه سنندج پایتخت کتاب ایران در سنندج

آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب توسط دبیرخانه سنندج پایتخت کتاب ایران با همکاری موسسه فرهنگی هنری قلم هورامان روز چهارشنبه 22 تیرماه سال جاری از ساعت 17 تا 19 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی استان برگزار می‌شود.

 در این مراسم که با حضور فعالان حوزه فرهنگ و هنر استان برگزار می شود از  چهار عنوان کتاب با عناوین «خوشمزه‌ترین ساندویچ دنیا»، «داستان پل»، «قاصدک ژاورود» و «لبخند سیروان»، رونمایی خواهد شد.

۳۸۰ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در بیجار کشف و معدوم شد

رییس شبکه دامپزشکی بیجار گفت: بیش از ۳۸۰ کیلوگرم فرآورده دامی خام فاسد و تاریخ مصرف گذشته از مراکز توزیع این شهرستان کشف، جمع آوری و معدوم شد.

هادی اسکندری اظهار داشت: در بازدید مستمر بازرسان تیم‌های شبکه دامپزشکی شهرستان از مراکز تهیه، تولید، استحصال، نگهداری، عرضه فرآورده‌های خام دامی،  رستوران‌ها و غذاخوری‌ها این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

وی افزود: در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان و حفظ بهداشت عمومی جامعه، بازرسان این شبکه به صورت مستمر و مداوم از مراکز عرضه، رستوران‌ها و غذاخوری ها بازدید می‌کنند که این میزان فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و ضبط و موارد تخلف به مراجع قانونی معرفی شدند.

اسکندری به مردم توصیه کرد در هنگام تهیه فرآورده خام دامی تازه و منجمد مورد نیاز خود حتما به تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی بسته بندی آنها توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۸۲۲۳۹۹۱ به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

برچسب‌ها کردستان رسانه سنندج فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان رسانه سنندج کردستان رسانه سنندج فضای مجازی فضای مجازی و آسیب های اجتماعی نمایشگاه صنایع دستی بانوان برگزار می شود حجاب و عفاف رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج