Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوادار تایلندی که بازی منچستریونایتد برابر لیورپول را از نزدیک تماشا می‌کرد با بلندکردن نوشته‌ای جالب خواهان پیراهن محمد صلاح شد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از البیان، محمد صلاح در بین هواداران لیورپول از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. او که به‌تازگی قراردادش را با لیورپول تمدید کرده است با تیمش راهی تایلند شد تا در دیداری دوستانه برابر منچستریونایتد به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از هواداران لیورپول با بلندکردن نوشته‌ای جالب خواهان پیراهن محمد صلاح شد. او نوشته بود: محمد صلاح ما تو را دوست داریم. تو را به حق محمد قسم می‌دهم که پیراهنت را به من بدهی!

به نظر می‌رسد که محمد صلاح متوجه این نوشته نشده باشد؛ چرا که بعد از بازی پیراهن خود را به زیدان اقبال بازیکن جوان منچستریونایتد داد.

یونایتد در این بازی دوستانه توانست با چهار گل به پیروزی دست پیدا کند. البته صلاح در این بازی در ترکیب اصلی لیورپول به میدان نرفت و تنها در نیم‌ساعت پایانی برای تیمش بازی کرد و نتوانست مانع از این شکست سنگین شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمد صلاح

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد صلاح محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول