Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست قطعی دولت و مجلس ارتباط با کشورهای همسایه است، گفت که باید تجارت دو جانبه با کشورها را دنبال کنیم که این راهکاری برای دور زدن تحریم هاست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران اکونومیست به تاشکند، محمدباقر قالیباف در جلسه با بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی فعال در بازار ازبکستان گفت: سیاست قطعی مجلس و دولت ارتباط با کشورهای همسایه با محوریت مباحث اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است که این موضوع را در اولویت قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید این موضوع را نه به صورت دوره ای و فصلی بلکه به صورت متناوب و پیوسته دنبال کرد؛ به عنوان یک ایرانی در هر کجا باشم تداوم این کار را مدنظر قرار خواهم داد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمدباقر قالیباف ، ایران و ازبکستان ، رییس مجلس شورای اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف ایران و ازبکستان رییس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟