Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مشیرپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: درگاه صدور مجوز کسب و کاربه صورت الکترونیکی راه‌اندازی شده و از طریق این درگاه مجوزهای لازم سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب و کار صادر می‌شود.

پنجره واحد سرمایه‌گذاری اکنون در کردستان مشکلی ندارد، نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های مروبوطه حضور دارند و درخواست‌ها از این طریق پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بازه زمانی صدور مجوز سرمایه‌گذاری و کارآفرینی تا 17 روز کاهش یافته است.

مشیرپناهی اذعان کرد: سهم کردستان از محل تسهیلات تبصره 18 سال گذشته یک هزار و 200 میلیارد تومان بود که تاکنون۴۵۲ میلیارد تومان آن به طرح‌های مختلف پرداخت شده است.

به گفته مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان، بخش کشاورزی با ۲۶۵ میلیارد تومان بیشترین میزان پرداختی‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن اشاره به اینکه ۱۲۷میلیارد تومان هم در بخش صنعت و معدن پرداخت شده است، اضافه کرد: هم اکنون 456 طرح به ارزش ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات هم در مرحله پرداخت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه سهم کردستان از این تسهیلات یک هزار و 200 میلیارد تومان است اما ۲ هزار طرح در حوزه تولید، اشتغال و کارآفرینی به ارزش ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

به گفته مشیرپناهی، تاکنون ۲ هزار و ۴۱۵ طرح به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده است.

وی ادامه داد: ۶ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان پارک های علم و فناوری استان پرداخت شده است تصریح کرد: هم اکنون ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در مرحله پرداخت قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان تعداد طرح‌های نیازمند تسهیلات پارک علم و فناوری را ۴۱ طرح ذکر کرد.

به گفته وی، کردستان رتبه هفتم کشوری را در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره حایز است.

مشیرپناهی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: دغدغه ما مدیریت هزینه و هزینه‌کرد تمام اعتبارات بدون یک ریال برگشت است که خوشبختانه 99.9 درصد اعتبارات استانی جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک دهم درصد باقی مانده اعتبارات جزئی و جزو مسائل اجتناب‌ناپذیر بوده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان در بخش دیگری از سخنانش از شناسایی، تدوین و معرفی 43 بسته سرمایه‌گذاری برای استان خبر داد و گفت: درخواست بروزرسانی این بسته‌ها به وزارتخانه اعلام شده است.

وی همچنین عنوان کرد: از تمام دستگاه‌های اداری و سازمان‌های استان خواسته‌ایم فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را اعلام کنند که استعلامات و مجوزهای بدون‌نام آن انجام شود و این مورد از تاکیدات استاندار هم بوده است که سرمایه‌گذار معطل نماند.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان صدور مجوز سرمایه گذاری در کردستان میلیارد تومان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان

سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهم‌ترین علت رخ داده تصادفات درون‌شهری در کردستان بوده است.

رئیس پلیس راهور کردستان افزود: در فروردین ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی با ۲۰ درصد افزایش ثبت شده است.

وی گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفر‌های نوروزی را در پی داشت، با برنامه‌ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

همتی‌زاده گفت: تصادف عابرین پیاده با ۶۰ درصد و موتورسیکلت با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری کردستان در فروردین ماه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند