Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اگر قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) در هفته جاری عملیات را آغاز و مطابق زمان‌بندی پیش برود؛ کار را با این قرارگاه ادامه خواهیم داد در غیر این صورت تا هفته آینده این مسئله را تعیین تکلیف خواهیم کرد.


به گزارش خبرنگار آریا از منطقه آزاد اروند، «محمدرضا اسکندری» ، اظهار داشت: مطابق مصوبه شورای تأمین استان خوزستان قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) به‌ عنوان پیمانکار تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شد که بنا بود شیوه آوار برداری و تخریب را طبق زمانبندی مشخص شده در مفاد قرارداد تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زمان‌بر شدن پروسه مذکور، تصریح کرد: معاونت فنی و امور زیربنایی این سازمان از ابتدای هفته جاری به  قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) در این خصوص اخطار داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: طبق مفاد قرارداد فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص)، 20 درصد از اعتبار پیش‌بینی شده از سوی این سازمان به آن قرارگاه پرداخت شد.

وی همچنین یکی از دلایل اعلام شده از سوی قرارگاه خاتم الأنبیاء (ص) برای عدم ایفای تعهدات مندرج در قرارداد را تخلیه نکردن ساکنین اطراف ساختمان متروپل دانست و ادامه داد: از آن جایی که سپردن کار به قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) از طریق مصوبه شورای تأمین استان خوزستان و با حضور وزیر کشور صورت پذیرفته است؛ قاعدتاً اگر بنا به تغییر پیمانکار باشد؛ باید شورای تأمین استان تشکیل شود.

اسکندری با اشاره به درخواست سازمان منطقه آزاد اروند برای تشکیل جلسه شورای تأمین استان خوزستان در هفته آینده، افزود: اگر قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) در هفته جاری عملیات را آغاز و مطابق زمان‌بندی پیش برود؛ کار را با این قرارگاه ادامه خواهیم داد در غیر این صورت تا هفته آینده این مسئله را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

پایان پیام.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند محمدرضا اسکندری متروپل آبادان قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء سازمان منطقه آزاد اروند شورای تأمین استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرزبانان آبادان موفق شدند سه فروند لنج صیادی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

ماموران در بازرسی از  لنج های  توقیف شده ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند. 

در این رابطه  ۱۳ نفر از قاچاقچیان سوخت دستگیر شدند. 

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند