Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ششمین اجلاس سراسری مسئولان و جانشینان سازمان بسیج اساتید کشور از سند اعتلای راهبردی در بسیج سخن گفت و افزود : این سند بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است و تنها سندی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم شده و به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتلای بسیج را خواست و مطالبه رهبری دانسته و عنوان کرد : یکی از اهداف سند اعتلای بسیج، تحقق دولت اسلامی طی ۱۰ سال است. وظیفه بسیج در ساحت بیرونی تحقق دولت اسلامی و در ساحت درونی تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی برای تحقق دولت اسلامی است. سردار سلیمانی در ادامه بسیج را یک تشکیلات مردم پایه دانسته و عنوان کرد: بسیج اساتید به عنوان یک تشکل مردم نهاد، دانشگاهی و علمی و نه به عنوان یک مجموعه سازمانی باید در این میان سهم خود را ایفا نماید.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: ما باید بسیج را متناسب با منظومه رهبر انقلاب و نظریه امامین انقلاب تعریف کنیم . بسیج اساتید را بر اساس بیانیه مقام معظم رهبری باید شناخت. اگر بسیج بتواند در این مسیر درست حرکت کند و بر اساس ریل گذاری و تعیین مسیری که رهبر انقلاب داشته اند حرکت کند، اتفاقات بزرگی خواهد افتاد. دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت و تحقق دولت اسلامی از ماموریت‌های اساسی بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه همچنین از ضرورت فعالیت‌های انجام شده در حوزه دانش‌بنیان کردن کشاورزی  سخن گفت و حرکت در این مسیر را نیازمند کمک و همراهی همه اساتید دانست و نیز از تنظیم تفاهم نامه‌های همکاری میان بسیج و جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مربوطه سخن گفت.

 وی در پایان افزود: انتظار از بسیج، در این حوزه پشتیبانی از جوانان و اساتید و دانشگاهیان و حمایت از طرح‌های راهبردی ایشان و نظریه‌ها و مانع زدایی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج اساتید بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد