Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حامد آرامش در سفر به چابهار و نشست با مدیران اتحادیه و تعاونی‌های صید و صیادی منطقه مکران گفت: ۳۴ تعاونی صید و صیادی در این منطقه فعال هستند که نقش مهمی در اقتصاد کشور و تامین نیاز مردم در حوزه ماهیان و آبزیان دارند.

او گفت: برگزاری مجامع عمومی تعاونی‌ها در شفافیت امور اهمیت زیادی دارد، بر این اساس درخواست ما از تعاونی‌های صید و صیادی برگزاری منظم جلسات مجمع و ثبت صورت حساب‌های مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با توجه به درخواست تعاونی‌های صید و صیادی برای واگذاری اسکله‌ها به آنها، تلاش خواهیم کرد با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، مطابق دستورالعمل‌های قانونی این خواسته آن‌ها محقق شود.

آرامش در خصوص سخت و زیان آور محسوب شدن شغل صیادان، گفت: این مهم نیازمند طی مراحل قانونی در سطح کلان کشور است و استان نیز طی مکاتبه ای، این خواسته جامعه شریف صیادان را به تهران اعلام و پیگیری خواهد کرد.

او گفت: برخی موارد دیگر نیز که توسط مدیران تعاونی‌های صید و صیادی در این جلسه مطرح شد، مطابق با ضوابط قانونی از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های چابهار و کنارک و اداره کل متبوع در مرکز استان با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط تا حصول نتیجه دنبال می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاونی مسکن ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند

  سید محمد مهدی سجادی گفت: از ۲۸ فروردین ماه تا کنون، ۳۳۲ دوستان در ۱۳ شهرستان جنوب استان در ۱۰ روز گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: در حوادث جوی روزهای گذشته علاوه بر امدادرسانی به ۵۵ هزار و ۸۵۴ سیل‌زده، ۳۶۷۸نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سجادی تصریح کرد: در سیل اخیر؛ ۹۲۵ دستگاه چادر امدادی، ۸۶۶۶تخته پتو، ۶۶۰۹تخته موکت، ۴۵۸۸ کیلوگرم نایلون پوششی، ۱۰۶۰۹ بسته غذایی، ۱۳۵۵۲ قوطی کنسرو، ۹۷۸۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۰ قوطی روغن، ۱۳۷۵۶ بطری آب معدنی و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۱۱۱تیم عملیاتی شامل ۵۲۴ امدادگر هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متاثر از حوادث جوی جنوب استان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود