Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیچ مادری دوست ندارد رنگ غم در چهره فرزندش ببیند، اما دختر ۲۰ ساله من که زنی مطلقه است، در مسیر خلاف گام برمی دارد و به راحتی فریب مردان هوسران در پارتی‌های شبانه را می‌خورد به طوری که...

به گزارش خراسان، زن ۴۰ ساله که با شکایت دخترش به کلانتری طبرسی شمالی مشهد احضار شده بود، در حالی که بیان می‌کرد نمی‌دانم چرا سرنوشت من این گونه رقم خورده است، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت:

۵ ساله بودم که مادرم از دنیا رفت و از آن روز به بعد سیاهی و تاریکی بر زندگی ما چیره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان پدرم به خاطر این که نمی‌توانست از یک دختر کوچک نگهداری کند با زن دیگری ازدواج کرد، ولی من به جای آن که سرپناهی بیابم آواره خانه‌های نزدیکانم شدم چرا که نامادری ام حاضر نشد از من نگهداری کند.

خلاصه روزی در خانه عمه بودم، یک روز دیگر کنار مادربزرگم زندگی می‌کردم و یک روز هم به منزل عمویم می‌رفتم تا این که بالاخره در ۱۳ سالگی پای سفره عقد نشستم. عمویم مرا به مردی شوهر داد که ۱۵ سال از من بزرگ‌تر بود.

آن روز همه فامیل خوشحال بودند که من سروسامان گرفته ام و سربار دیگران نیستم، اما من هیچ گونه آگاهی از زندگی مشترک نداشتم. هنوز یک سال از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم «کریم» به موادمخدر اعتیاد دارد، اما من چاره‌ای جز سکوت نداشتم و نمی‌توانستم در این باره حرفی بزنم یا اعتراضی بکنم، پس با همین شرایط ساختم.

در حالی که صاحب سه دختر زیبا شده بودم و دیگر حتی نمی‌توانستم به طلاق هم فکر کنم چرا که دوست نداشتم دخترانم نیز مانند من آواره منازل مردم شوند، کریم به مصرف شیشه و کریستال روی آورده بود و هر روز دچار توهم می‌شد و در همان حال با چاقو به من حمله می‌کرد.

یک بار چاقویی به شکمم زد که دو هفته در بیمارستان بستری شدم. بعد از آن هم با تهمت‌های ناروایش زندگی را برایم زجرآور کرد. با وجود این باز هم طلاق نگرفتم، اما روزی که فهمیدم با یک زن معتاد ارتباط دارد و به من خیانت می‌کند، دیگر طاقت نیاوردم و از او جدا شدم.

از آن روز به بعد در خانه‌های مردم کار می‌کردم تا شکم دخترانم را سیر کنم. مدتی بعد از این ماجرا با «جهان» آشنا شدم. او مردی متاهل بود و با چرب زبانی مرا برای ازدواج راضی کرد چرا که مدعی بود از دخترانم مانند فرزندان خودش حمایت می‌کند. در آن روز‌ها دختر بزرگم ۹ ساله بود و من با وعده و وعید‌های پوشالی جهان به عقد موقت او درآمدم.

اما او به هیچ کدام از وعده هایش عمل نکرد و از همان روز اول با فرزندان من مشکل داشت، ولی متاسفانه من باردار شده بودم و باید این مشکل را حل می‌کردم، به همین دلیل دخترانم را به بهزیستی سپردم و چند سال بعد نیز جهان آن‌ها را به اجبار عروس کرد.

خلاصه با ازدواج آخرین دخترم از جهان هم طلاق گرفتم و به عقد موقت مرد دیگری درآمدم. با آن که دختر بزرگم زندگی آرامی دارد، اما متاسفانه دختر دیگرم «حمیرا» نتوانست با شوهرش زندگی کند و از او طلاق گرفت.

حمیرا دختر دومم بود و هیچ وقت به نصیحت هایم گوش نمی‌داد. خلاصه او در ۱۷ سالگی دوباره نزد من بازگشت و من هم همه تلاشم را می‌کردم تا سرنوشت او مانند من رنگ سیاهی به خود نگیرد، ولی حمیرا دختری مغرور وخودرأی است به طوری که هیچ گاه به نصیحت‌های من اهمیتی نمی‌دهد و هرکاری را که خودش دوست دارد بدون تامل انجام می‌دهد.

او هر شب به پارتی‌های مختلط شبانه دوستانش می‌رود و در کنار آن‌ها موادمخدر مصرف می‌کند و مشروبات الکلی می‌نوشد. اکنون نیز متوجه شده ام با مردی متاهل ارتباط دارد که ۲۰ سال از خودش بزرگ‌تر است و من خوب می‌دانم آن مرد فقط به قصد هوسرانی دخترم را اغفال کرده است چرا که خودم سختی‌های زیادی کشیده ام و با این گونه حیله گری‌ها که ریشه در مرداب دارد به خوبی آشنا هستم، ولی دخترم حاضر نیست از گذشته من عبرت بگیرد.

من نمی‌خواهم دخترم نیز به سرنوشت تلخ من دچار شود. وقتی به او اعتراض می‌کنم که با چه کسی بیرون می‌رود یا چرا دیر به خانه بازمی گردد به چشمانم خیره می‌شود و مرا زن بدبختی می‌خواند که نتوانسته است راه درست زندگی را پیدا کند! او می‌گوید من هرکاری بخواهم انجام می‌دهم و تو هم نمی‌توانی مقابلم بایستی و....

در همین حال حمیرا، زن ۲۰ ساله نیز که در اتاق مشاور حضور داشت به کارشناس اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی گفت: من از همان دوران کودکی سختی‌های زیادی را تحمل کرده ام؛ اعتیاد پدرم، در به دری، سرزنش‌های ناپدری، خودکشی، طلاق، بی پولی و خیلی چیز‌های دیگری که هیچ کس نمی‌تواند در این سن و سال آن‌ها را تجربه کند، ولی اکنون که با «رسول» آشنا شده ام، نمی‌خواهم او را از دست بدهم چرا که فکر می‌کنم در کنار او به همه خواسته‌ها و آرزوهایم می‌رسم.

در این هنگام مشاور کلانتری با دستور سرگرد جواد یعقوبی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی) با رسول تماس گرفت و او را به کلانتری دعوت کرد، اما بررسی‌های کارشناس و مددکار اجتماعی مشخص کرد، نه تنها حمیرا تنها زنی نیست که با وی ارتباط دارد بلکه رسول فقط به قصد سوء استفاده وارد زندگی این زن ۲۰ ساله شده است و....

منبع: فرارو

کلیدواژه: هوسرانی ۲۰ ساله آن روز ۲۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در جمع رسانه ها در خصوص آخرین وضعیت این فدراسیون گفت: کل بدهی جاری فدراسیون را پرداخت کرده ایم و با پرداخت بدهی های بین المللی بعد از چند سال در فدراسیون جهانی جز برنامه های سولیداریتی قرار گرفته ایم. می توان گفت که فدراسیون به آرامش نسبی رسیده است.

وی افزود: ما در حال حاضر فقدان آیین نامه داریم. این رشته با این سابقه، آئین نامه سازمان لیگ ندارد و از ۱۵ سال قبل این اسناد به روز نشده است و حالا این آیین نامه را به روز کرده ایم. در کنار آن در بخش های دیگر مانند آموزش، داوری و.. درحال تدوین آیین نامه هستیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که امین اموال در این چند سال نداشتیم و به طور مثال سیستم انبار داری نداریم و اجرایی کردن این موارد زمان می برد. زمانیکه بدانیم چه موجودی داریم قطعاً می توانیم برای تجهیز کمبودها برنامه ریزی کنیم.

اسدی خاطرنشان کرد: زخم عمیقی که در چند سال قبل به فدراسیون زده اند به این راحتی درست نمی شود. پرداخت ده هزار دلار قسط بدهی جهانی سالیان گذشته کم نیست.

وی در ادامه به بحث تیم های ملی و برنامه های جوانگرایی هم اشاره کرد و گفت: جوان گرایی یک حرف است، کلی داستان دارد و نیازمند برنامه ریزی است نمی توان به راحتی هر قهرمانی را حذف کنیم تا بخواهیم با ورود جوانان جوانگرایی کنیم. با سیاست باید بودجه و برنامه ها را به این سمت سوق بدهیم.

وی به برنامه های تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: ۶ نفری که با مربی جدیدمان کار می کنند جوان هستند و فرآیند برنامه ها شروع شده است. شاید حاصل این فرآیند جوانگرایی را چند سال دیگر ببینیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد رئوس برنامه های سال جاری هم گفت: اردوهای تیم ملی را شروع کرده ایم. برای دختران هم منتظر پایان فصل اموزش و تحصیل مدارس هستیم. ۵ مرحله برای جوانان اردو داریم. قرار است تیم کوهستان ماه آینده به مالزی برود و تیم دوچرخه سواری جاده هم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ابتدا به ترکیه و بعد ازبکستان رفته و سپس راهی قزاقستان محل برگزاری مسابقات می رود. قرار است ما هم در قزاقستان در اجلاس آسیایی حاضر شویم.

او با بیان اینکه روزهای پر ترافیکی راپشت سر می گذاریم، تصریح کرد: تجهیز مرکز سنجش اصلی ترین برنامه ما بعد از المپیک است. بررسی عملکرد مدون ورزشکاران که کشورهای دیگر سالهاست انجام می دهند. بسیاری از مشکلات ما به دلیل همین عدم برنامه ریزی و رصد ورزشکاران بوده است. این مرکز سنجش یک‌ کار ریشه ای برای ارزیابی عملکردمان است و قطعاً به کمک آن پیشرفت و پسرفت مان را ارزیابی خواهیم کرد. یکی از پیشرفت های ما در این مرکز در بخش کنترل دوپینگ خواهد بود.

اسدی ادامه داد: بعد از این مرکز، مرکز سنجش هیات ها را هم راه اندازی خواهیم کرد. وزارت ورزش و کمیته هم به ما کمک می کنند. از اینجا کار علمی فدراسیون و نحوه انتخاب نفرات در اعزام ها شروع می شود. به این شکل حتی اعزام ها هم هدفمند می شود. این طور نیست که مربی بگوید ورزشکار مدال می گیرد اما در زمان مسابقه ببینیم ورزشکار در سطح آسیا نبوده است.

وی به برنامه های دیگر فدراسیون در بخش پایه هم اشاره کرد و گفت: مربی خارجی تیم ملی از ما درخواست برپایی اردوها و مسابقات خارجی کرده است. قرار است تیم های پایه را به ارمنستان و روسیه اعزام کنیم. در بخش جوانان سه مسابقه بین المللی را در تهران و البرز پیش بینی کرده ایم تا ورزشکاران به سطح آمادگی خوبی برسند.

اسدی با بیان اینکه پیک برنامه های فدراسیون دومرخه سواری تا المپیک خواهد بود خاطرنشان کرد: بعد از المپیک به زیر ساخت ها خواهیم رسید. برنامه ها و لیگ ها و مسابقات و آموزش همگی براساس ایین نامه ها خواهد بود و بهبود می یابد.

کد خبر 6091913

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود