Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از برنامه‌ریزی این شرکت برای رسیدن به ۴۰ میلیون سهامدار خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم بازیان در همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، با تاکید بر لزوم ایجاد فهم مشترک، اظهار کرد: اگر فهم مشترک نسبت به شرایط جاری ایجاد نشود نمی‌توان از ظرفیت‌های موجود مجموعه بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شستا به دنبال مردمی سازی اقتصاد است، گفت: شستا برای رسیدن به ۴۰ میلیون سهام‌دار برنامه ریزی می‌کند تا این سهامداران از سرمایه و سود سرمایه‌ها سود ببرند.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با اشاره به آغاز به کار این شرکت در سال ۱۳۶۵ با سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ با افزایش سرمایه‌ای که صورت گرفت سرمایه شستا به ۱۶۳ هزار میلیارد تومان رسید.

بازیان ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۳۵ درصد سیمان کشور، بیش از ۶۵ درصد مواد اولیه دارو و بیش از ۳۵ درصد داروی کشور در شستا تامین می‌شود. همچنین این شرکت قصد دارد در نفت و گاز و پتروشیمی نقش آفرینی کند.

به گفته وی حدود ۵۰ درصد نیروگاه های خورشیدی کشور متعلق به شستا بوده و بیش از ۶۷ درصد قیر و بیش از ۴۷ درصد تایر کشور در این شرکت تولید می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شستا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت