Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج با اشاره به سند اعتلای راهبردی در بسیج گفت: این سند تنها سندی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم شده و به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ششمین اجلاس سراسری مسئولان و جانشینان سازمان بسیج اساتید کشور از سند اعتلای راهبردی در بسیج سخن گفت و افزود: این سند بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است و تنها سندی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم شده و به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اعتلای بسیج را خواست و مطالبه رهبری دانسته و عنوان کرد: یکی از اهداف سند اعتلای بسیج، تحقق دولت اسلامی طی ۱۰ سال است. وظیفه بسیج در ساحت بیرونی تحقق دولت اسلامی و در ساحت درونی تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی برای تحقق دولت اسلامی است. سردار سلیمانی در ادامه بسیج را یک تشکیلات مردم پایه دانسته و عنوان کرد: بسیج اساتید به عنوان یک تشکل مردم نهاد، دانشگاهی و علمی و نه به عنوان یک مجموعه سازمانی باید در این میان سهم خود را ایفا نماید.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: ما باید بسیج را متناسب با منظومه رهبر انقلاب و نظریه امامین انقلاب تعریف کنیم. بسیج اساتید را بر اساس بیانیه مقام معظم رهبری باید شناخت. اگر بسیج بتواند در این مسیر درست حرکت کند و بر اساس ریل گذاری و تعیین مسیری که رهبر انقلاب داشته اند حرکت کند، اتفاقات بزرگی خواهد افتاد. دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت و تحقق دولت اسلامی از ماموریت‌های اساسی بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه همچنین از ضرورت فعالیت‌های انجام شده در حوزه دانش‌بنیان کردن کشاورزی سخن گفت و حرکت در این مسیر را نیازمند کمک و همراهی همه اساتید دانست و نیز از تنظیم تفاهم نامه‌های همکاری میان بسیج و جهاد کشاورزی و سایر نهاد‌های مربوطه سخن گفت.

وی در پایان افزود: انتظار از بسیج، در این حوزه پشتیبانی از جوانان و اساتید و دانشگاهیان و حمایت از طرح‌های راهبردی ایشان و نظریه‌ها و مانع زدایی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین بیانیه گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی ایران اساس بیانیه گام دوم تحقق دولت اسلامی بر اساس بیانیه سازمان بسیج سند اعتلای تنظیم شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ی دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ی عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له "چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب" را نقشه و برنامه‌ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب مؤثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبه للمتقین

کد خبر 6092132 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند