Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: در حوزه شهرسازی ۳۳۸ کیلومتر خطوط مترو در چند کلانشهر کشور را در دست اجرا داریم که ۱۳۰ کیلومتر آن خاتمه پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، سید حسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای احداث خط ۱۰ مترو و آغاز مونتاژ دستگاه حفاری تونل مکانیزه این خط اظهار کرد: ۲۰ درصد گاز و ۴۵ درصد بنزین و ۲۰ درصد گازوئیل از طریق  خدمات قرارگاه خاتم فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  ۶۲ سد که ۴۵ درصد ذخایر آبی کشور را شامل می شود توسط قرارگاه خاتم ساخته شده است. ضمن اینکه ۶۴۰۰خط انتقال آب و  بیش از ۹۰۰ کیلومتر آزادراه و ۴۱۰۰ کیلومتر راه آهن با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه صدها کیلومتر بزرگراه و ۱۶۵ تقاطع و پل در کلانشهرها توسط این قرارگاه انجام شده است، افزود: همچنین در حوزه شهرسازی ۳۳۸ کیلومتر خطوط مترو در چند کلانشهر کشور را در دست اجرا داریم که ۱۳۰ کیلومتر آن خاتمه پیدا کرده است. متروی قم و خط ۲ شیراز و کرمانشاه و پرند نیز در آینده به بهره برداری می رسد. ساخت خط ۷ متروی تهران در ۲۵ ایستگاه نیز از جمله افتخارات قرارگاه خاتم بوده است. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، هوش السادات ادامه داد: این اقدامات راضی کننده است ولی قانع کننده نیست و باید کارهای بزرگتری صورت گیرد که خط ۱۰ متروی تهران از جمله این کارهاست. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء مترو شهرداري تهران خاتم الانبیا ص قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد ازخط متروی کرج ریل گذاری شد

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا کنون ۷۰ درصد از ریل گذاری خط متروی کرج انجام شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079181 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • ۷۰ درصد ازخط متروی کرج ریل گذاری شد