Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دوستی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: تمام دستگاه‌های دولتی باید با داشتن فهرست طرح‌های نیمه تمام خود، از ظرفیت واگذاری به بخش خصوصی استفاده کنند.

او توسعه جزیره بوموسی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: توسعه و پیشرفت این جزیره استراتژیک و مهم باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، تامین مسکن کارکنان دولت را نیز در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.
دوستی گفت: برای ساخت مسکن کارکنان دولت زمین هم در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا با استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن، این موضوع سرعت گیرد.

او گفت: تامین مسکن کارکنان در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌ها لحاظ می‌شود و کم کاری در این زمینه پذیرفته نیست.

استاندار هرمزگان گفت: تعادل بخشی به حقوق و مزایای کارکنان دولت در استان در دستور کار قرار دارد.

مهدی دوستی به افزایش امکانات رفاهی کارکنان دولت در استان اشاره کرد و گفت: ۳۴۱ سالن ورزشی در استان وجود دارد که نیاز است در اختیار تمام کارکنان دولت به شکل عادلانه قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری هرمزگان طرح های نیمه تمام کارکنان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت

 

نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود