Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:49:34 GMT

نیکوهمت: تخصص هروی میدان دادن به جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۷۴۴۵

نیکوهمت: تخصص هروی میدان دادن به جوانان است

به گزارش "ورزش سه" مجید نیکو همت در گفتگو با ایسنا، درباره رسیدن به پیراهن تیم ملی کاراته در سنگین وزن که با شکست مدعیان در انتخابی تیم ملی همراه بود، اظهار کرد: من به علت عمل جراحی چشم نزدیک یک سال و نیم از میادین به دور بودم و پس از بازگشت به تاتامی موفق شدم مزد زحماتم را بگیرم و با تلاش و انگیزه بسیار بالایی که داشتم در انتخابی تیم ملی موفق شوم و خدا را شکر می کنم که در سن ۲۲ سالگی توانستم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان را بدست بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره جوان و با آتیه کاراته ایران که با کسب ۳ پیروزی و بدون شکست در انتخابی تیم ملی، قاطعانه صاحب پیراهن وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته شد، درباره وضعیت تمرینات تیم ملی در راه آماده سازی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی، گفت: همانطور که پیش بینی می شد در فاصله یک یا دو ماهه تا مسابقات مهم کشورهای اسلامی که از سطح کیفی بالایی برخوردار است، باید فشار تمرینات را تحمل کنیم تا در نهایت در بهترین شرایط بدنی و با آمادگی صد در صد عازم این رقابت ها شویم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر همه چیز عالی است و در بهترین شرایط تمریناتمان را زیر نظر استاد هروی و سایر مربیان تیم ملی دنبال می کنیم. همه بچه ها از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند تا با دست پر از این مسابقات برگردیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

نیکوهمت در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوبش در انتخابی تیم ملی، به نظر می رسد می تواند با تلاش و پشتکار، برای سال ها بهترین عملکرد را در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم تیم ملی داشته باشد، گفت: همیشه نفرات مطرح و بسیار خوبی از ایران در مسابقات مختلف بوده اند که افتخارات زیادی را کسب کرده اند. امیدوارم من هم در سن ۲۲ سالگی بتوانم از این فرصت استفاده کنم و یکی از ارکان موفقیت تیم ملی کاراته ایران باشم و برای تیم ملی کشورم مثمر ثمر باشم. مطمئنا انگیزه زیادی دارم و تمام توانم را به کار بگیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

کاراته کای اراکی تیم ملی افزود: این زحمتی که می کشیم و عرقی که می ریزیم برای من و همه بچه ها بسیار ارزشمند است. با اکثر نفرات اعزامی به کشورهای اسلامی با هم از رده های نوجوانان و جوانان بالا آمدیم و خدا را شکر توانستیم در این سن در رده بزرگسالان فیکس تیم ملی شویم و به این افتخار بزرگ برسیم. قهرمانان بسیار خوبی در این وزن چه در ایران و چه در جهان داریم و قطعا کار راحتی در پیش نخواهم داشت. همانطور که تیم ملی توانسته چند دوره قهرمان جهان شود و به افتخارات زیادی برسد، امیدوارم ما هم بتوانیم افتخارات گذشته را بارها تکرار کنیم.

نیکوهمت درباره شرایط تیم ملی و اینکه پوست اندازی و شایسته سالاری در تیم ملی بر اساس نتایج انتخابی، با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است، گفت: صد در صد فضای تیم ملی برای همه بچه ها فضای بسیار خوب و دوستانه ای است. استاد هروی قبل از اینکه سرمربی بزرگسالان شوند، مربی رده امید بوده و قطعا جوانانی مثل ما را کاملا درک می کند. اصلا تخصص او میدان دادن به جوانان و رساندن آن ها به بالاترین رده هاست. خدا را شکر شرایط برای ما چه از لحاظ بدنی و چه روحی عالی است و همه چیز مهیاست تا به بهترین نتایج برسیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با کسب بهترین نتایج، جواب زحمات استاد هروی و افرادی که برای ما زحمت کشیده اند را بدهیم.
امیدوارم در اولین سال فیکس شدنم در تیم ملی قدم محکمی بردارم و بهترین نتیجه را کسب کنم و با یک مدال خوشرنگ، موفقیت در این وزن را برای سالیان دیگر تضمین کنیم. ما قهرمانان بزرگی مثل آقای اباذری و دیگران که در حال حاضر در اردو نیستند را داریم و امیدوارم من هم یکی از خوب های این وزن باشم. از مردم عزیزمان می خواهم برای موفقیت کاراته در رویدادهای پیش رو مثل همیشه دعا کنند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی خدا را شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري از ملیکا رسولی که مدعی عنوان‌داری در رشته کاراته است، كنار علي دايي با اين تيتر كه «یک ملي‌پوش خانم مدالش را به علي دايي اهدا كرد» حاشيه‌ساز شده است. برخي ورزشكاران قديمي مدعي شدند او نه عضو تيم ملي بوده و هست و نه مدالي بين‌المللي دارد كه بخواهد به دايي اهدا كند؛ ادعایی که هنوز با پاسخی از سوی رسولی مواجه نشده است.

در همين بین مريم رنجبرساري، عضو سابق تيم ملي تير و كمان در يك استوري كه در اينستاگرامش منتشر كرد به این فرد حمله کرد.

 به همين بهانه، خبرنگار روزنامه اعتماد با او تماس کرد و رنجبرساري گفت: ايشان چند سال پيش گفته قهرمان كاراته است اما فدراسيون كاراته تكذيب كرد. معلوم نيست او از چه طريقي اسپانسر پيدا مي‌كند، اما در بيوي اينستاگرامش نوشته قهرمان تير و كمان است! بچه‌هاي كاراته هم براي من فرستادند و پرسيدند اين را مي‌شناسي؟ گفتم نه‌ . اصلا بچه‌هاي كاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساري ادامه داد: خود من به دليل اينكه‌ پول اعزام و تجهيزات براي رفتن به مسابقات را نداشتم از تيم ملي كنار رفتم. مثل من زياد بودند، اما اگر او به تيم ‌ملي رفته احتمالا پول هزينه‌هاي خودش را داده و‌ به تيم ملي رسيده!

ملي‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالي نداشته كه به علي دايي تقديم كند. براي من عجيب است او علي دايي را چطور پيدا كرده و به ديدار يكي از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشكاري به بزرگي علي دايي از قبل رزومه طرف مقابل را مي‌بيند و بعد به ديدار ورزشكاري مي‌رود. اما اين ورزشكار اصلا مدالي نداشته است! شايد مدال استاني بوده است، اما نه بچه‌هاي كاراته و نه تير و كمان مي‌گويند او مدالي نياورده است. من فقط به اين فكر مي‌كنم و از اين ناراحتم چرا براي من كه قهرماني آسيا را داشتم اسپانسري نبود، اما براي ورزشكاران اين شكلي دو تا سه تا اسپانسر پيدا مي‌شود!

وي در ادامه با اشاره به هزينه‌هاي سنگين در تير و كمان كه خيلي‌ها از پس آن برنمي‌آيند و به ناچار خداحافظي مي‌كنند، افزود: سال ۸۹ يا ۹۰ بود كه تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در تير و كمان تيمداري مي‌كردند و من به عضويت استقلال درآمدم. رقابت بين اين دو تيم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزديكي داشتيم و در نهايت ما قهرمان شديم و آقاي فتح‌الله‌زاده مديرعامل وقت استقلال قرار بود نفري ۵ سكه به ما‌ پاداش بدهند، اما ما كه چيزي نديديم!

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است