Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:05:11 GMT

آشنایی با رستوران‌های ایرانی در آنکارا

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۷۴۸۸

آشنایی با رستوران‌های ایرانی در آنکارا

در این مطلب از لحظه آخر می‌خواهیم سفری به آنکارا پایتخت ترکیه داشته باشیم. اگر آدم شکمو و یا خوش خوراکی هستید خواندن این متن را از دست ندهید چرا که می‌خواهیم سری به رستوران‌های ایرانی این شهر بزرگ بزنیم و شما را با این رستوران‌ها آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از لحظه آخر، از خوبی‌های شهر آنکارا می‌توان به فرهنگ آن‌جا اشاره کرد که فرهنگ بسیار نزدیکی به ایرانی‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
غذاهای خوشمزه ترکی هر کدام طعم بی‌نظیر و خاص خودشان را دارند ولی اگر در طول سفر دلتان غذای ایرانی خواست جای نگرانی وجود ندارد چرا که در این شهر بزرگ رستوران‌های ایرانی وجود دارد که طرفداران خاص خودشان را دارند. پس خواندن متن رستوران‌های ایرانی در آنکارا را از دست ندهید و طبق سلیقه خود رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید. رستوران شب‌های تهران آنکارا

رستوران شب‌های تهران آنکارا همان‌طور که از اسمش پیداست برایتان شب‌های تهران را یادآوری می‌کند حتی شما با اسم این رستوارن ذره‌ای احساس غربت نمی‌کنید، البته طعم غذاهای بی نظیرش که جای خود را دارد. جالب است بدانید این رستوران از اولین رستوران‌های ایرانی در آنکارا می‌باشد که علاوه بر رفتن به رستوران می‌توانید غذا را در محل نیز تحویل گرفته و سپس پرداخت کنید. در نظر داشته باشید در سفر با تور آنکارا رفتن به این رستوران را در اولویت خود قرار دهید و از غذاهای بی‌نظیر ایرانی در ترکیه هم لذت ببرید.

اگر قصد سفر با تور آنکارا به این شهر زیبا را دارید و به دنبال تور با قیمت مناسب می‌گردید، لحظه آخر این امکان را به شما می‌دهد که به صورت آنلاین قیمت و امکانات تور آنکارا ارائه شده توسط معتبرترین آژانس‎‌های گردشگری را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

آدرس رستوران شب‌های تهران در آنکارا:  Kavaklıdere Mahallesi, Kızılırmak Cd. No:14, 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

کافه رستوران پرسپولیس آنکارا

کافه رستوران پرسپولیس آنکارا یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی است که بیشترین شهرت این کافه بخاطر ساندویچ‌های معروفش است که با وجود خوشمزگی زیاد باعث می‌شود شما بیشتر از یک‌بار از این رستوران استقبال کنید. این کافه رستوران در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته که علاوه بر ساندویچ معروفش می‌توانید غذاهای اصیل ایرانی را نیز سفارش دهید.

آدرس کافه رستوران پرسپولیس آنکارا: Kocatepe, Kızılırmak Cd. No:39, 06420 Çankaya/Ankara, Turkey رستوران زعفران آنکارا

رستوران زعفران آنکارا از رستوران‌های ایرانی دیگر در آنکارا می‌باشد که غذاهای متنوع ایرانی با قیمت مناسب سرو می‌کند. این رستوران جزء بهترین رستوران‌های آنتالیا به حساب می‌آید که کیفیت غذاهایش بسیار عالی است همان‌طور که از اسمش پیداست در این رستوران از محصول ایرانی که زعفران نام دارد در طبخ غذاها استفاده می‌شود. این رستوران در مرکز شهر قرار گرفته که شما علاوه بر خوردن غذا در این رستوران بی نظیر می‌توانید از جاهای دیدنی آنکارا که در مرکز شهر وجود دارد دیدن کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رستوران تور آنکارا رستوران های ایرانی کافه رستوران شب های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه