Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از تسویه بدهی ۸۸ هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به بانک رفاه خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با اشاره به اینکه این سازمان ۱۴۰ هزار پرسنل و ۴۵ میلیون بیمه شده مستقیم دارد، گفت: ۵۳ درصد جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که در قالب ۱۸ خدمت از قبیل بیمه‌های درمان، بیمه بیکاری، از کارافتادگی و… و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خدمات آن استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اموال و دارایی‌های شستا متعلق به کارگران و بازنشستگانی است که قبلاً بخشی از حقوق خود را سرمایه گذاری کرده‌اند، اظهار داشت: باید با تمرکز بر تولید به سهم مورد نظر در عرصه سرمایه گذاری دست یابیم. سهم تأمین اجتماعی از سرمایه گذاری ۶ درصد است که باید به ۱۸ درصد افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی بر راهبرد افزایش نرخ بازدهی سرمایه گذاری فعالیت‌های شستا وهمچنین افزایش تولید اشاره و تصریح کرد: در فروش تجمیعی ۷۲ درصد رشد داشتیم و از ۹۲ به ۱۶۳ هزار میلیارد تومان رسیدیم.

موسوی بر لزوم خارج شدن هلدینگ های شستا از تله سوددهی متوسط تأکید کرد و گفت: ایجاد شفافیت با استفاده از سامانه‌های مکانیزه با دسترسی‌های عمومی جزو اولویت‌های ماست. مبارزه با فساد به شکل ساختاری، ایجابی و سلبی در دستور کار است و شستا باید به نماد طهارت اقتصادی در کلان اقتصاد کشور تبدیل شود. با منطق حرفه‌ای، تخصصی و مردمی و انقلابی بودن مسیر فسادستیزی را با قدرت ادامه می‌دهیم.

به گفته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، هدف گذاری سرمایه گذاری در شستا دستیابی به رقم ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: تأمین اجتماعی قبلاً ابربدهکار نظام بانکی بود اما با تعامل این سازمان با بانک رفاه تمام بدهی‌های آنکه بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان بود را تسویه کردیم.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی ، میر هاشم موسوی ، شستا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شستا سازمان تأمین اجتماعی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر، معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: امروز به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد و حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت و یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

وی ادامه داد: شش ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا می گذارد و قرار بود تا دولت برنامه آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان بندی شده به تصویب دولت رسید. سازوکار اجرای این برنامه و وظایف هر دستگاه مشخص شده است این برنامه جامع است و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

کد خبر: 1229122 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند