Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته عفاف و حجاب، از بانوان شاغل در بخشداری، شوراهای اسلامی و دهیاری‌های روستاهای قرچک تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ بخشدار مرکزی قرچک در این مراسم که روز سه‌شنبه در محل بخشداری برگزار شد اظهار داشت: بانوان شاغل به دلیل حضور بیشتر در اجتماع، نقش مؤثرتری در ترویج حجاب و عفاف و رعایت پوشش اسلامی داشته و می‌توانند اثربخشی خود را در عمل به وظایف اداری و حضور در منزل به عنوان مادر و همسر نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید قیصرپناه افزود: این واقعیتی انکار ناپذیر است که حضور همراه با پوشش اسلامی و حجاب کامل بانوان نه تنها خللی در خدمت‌رسانی آنان ایجاد نمی‌کند که قطعا در پیشرفت آنان نقش مستقیم و مؤثری دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در بخشداری، شوراهای اسلامی و دهیاری‌های شهرستان قرچک به خوبی مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه قطعا از آسیب‌های اجتماعی کاسته و زمینه مشارکت هر چه بیشتر بانوان در فعالیت‌های مختلف جامعه را فراهم می‌کند.

قیصرپناه تأکید کرد: توان و ظرفیت بالای بانوان در عمل به وظایف محوله منافاتی با رعایت حجاب و پوشش اسلامی ندارد کما این که مردم و ارباب رجوعان نیز از خدمات بانوان در ادارات و به ویژه مجموعه بخشداری مرکزی قرچک رضایت کامل دارند.

وی اظهار داشت: بانوان شاغل، الگوهای عینی برای مردم به حساب می‌آیند که توانسته‌اند در کنار کار و فعالیت‌های مختلف اجتماعی، پوشش و حجاب خود را نیز حفظ کرده و در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

بخشدار مرکزی قرچک گفت: دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف حضور فعالانه بانوان در فعالیت‌های مختلف ضمن ارج نهادن به مقام زن به عنوان مدیران خانواده، زمینه حضور آنان را در جامعه فراهم کرده و از تلاش‌های آنان همواره تقدیر می‌کند.

در این مراسم از بانوان شاغل در بخشداری مرکزی، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها، از اعضای بانوان شوراهای اسلامی روستای و دو دهیار بانوی شهرستان قرچک تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عفاف و حجاب شهرستان قرچک شوراهای اسلامی بانوان شاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اشاره اقدامات این نهاد برای اصلاح نظام اعتبارسنجی تسهیلات خرد، پیرامون جزئیات آن گفت: در مدل کنونی میزان پوشش و دقت آن به ترتیب ۳۰ و ۶۰ درصد است، اما در مدل جدید میزان پوشش آن ۱۰۰ و مقدار دقت آن هم تقریباً ۸۹ درصد است

گروه بانک و بورس بازاررنیوز- سعید ترکاشوند- «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون توقف روند اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات خرد اظهار کرد: این سیاست متوقف نشده و همین الان هم در حال اجراست، اما مسئله مهمی که پیرامون آن وجود دارد این است که مدل فعلی اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات خرد از کارایی لازمی برخوردار نیست.


معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی تاکید کرد: در مدل کنونی اعتبار سنجی از نظر پوشش فقط ۳۰ درصد مردم امتیاز اعتباری لازم را دارند و از نظر دقت هم اعداد آن ۶۰ درصد است. در مدل جدید اعتبار سنجی تسهیلات خرد، پوشش آن حدود ۱۰۰ درصد بوده و دقت آن هم تقریباً ۸۹ درصد برآورد می‌شود. در حال حاضر مدل جدید اعتبار سنجی تسهیلات قرابت بسیاز زیادی با استاندارد‌های جهانی دارد.


وی تصریح کرد: اکنون فرایند آزمایشی این مدل اعتبارسنجی انجام شده و در حال طی کردن مراحل نهایی خود است. با اتمام مراحل آزمایش آن، به زودی این مدل اعتبارسنجی در نظام بانکی کشور اجرا خواهد شد.


مشروح گفته‌های محرمیان را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: اعتبارسنجی ، بانک مرکزی ، نظام بانکی ، تسهیلات خرد ، مهران محرمیان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9g

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی