Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ پروژه ملی در سطح راه های استان زنجان در دست اجرا قراردارد و یک پروژه هم به عنوان پروژه استانی ویژه است، گفت: هفت پروژه در بخش احداث راه در استان زنجان جزو برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: از این تعداد پروژه، سه پروژه راه سازی در شهرستان طارم در دست اجراست و پروژه سه راهی طارم به منجیل از پروژه‌های مهم استان به شمار می رود که ارتباط زنجان با گیلان را برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود: عملیات اجرایی این پروژه طی سال های ۸۸ و ۸۹ شروع شده و قطعاتی از این پروژه در سال های گذشته از سه راهی سرخه دیزج تا گیلوان و از گیلوان تا پایان این حوزه حدود ۴۰ کیلومتری از این محور به بهره برداری رسیده است.

وی اظهارداشت: واریانتی در نقاطی از این محور وجود دارد یعنی مسیرهایی حذف و مسیر جدید احداث می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: مسیر طارم موقعیت کوهستانی و صعب العبور دارد و در فصل زمستان تردد به سختی انجام می‌شود و از قسمت شرقی این مسیر، محوری در حال احداث بوده و ۱۶ کیلومتر از این قطعه پیمان سپاری شده و اکنون فعال است.

اسماعیلی با بیان اینکه قسمتی هم از این پروژه مربوط به بهسازی از روستای ذاکر تا ابتدای این قطعه است و در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان است افزود: بعد از واریانت، اصلاحات و بهسازی برای پیمان سپاری در دستور کار است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: طرح ملاسرا - شفت از دیگر پروژه های در دست اجرا در طارم است که ۱۰ کیلومتر آن در استان زنجان قرار دارد و هفت کیلومتر از آن امسال به بهره برداری می‌رسد.

اسماعیلی افزود: نواقصی جزیی از این پروژه مانده و آسفالت این قطعه به طول ۲ کیلومتر انجام می‌شود که کاربران جاده ای می‌توانند از سه راهی سرخه دیزج به سمت درام و چورزق از این مسیر با ایمنی بهتری استفاده کنند.

وی اظهارداشت: پروژه کلور- درام طرح مشترک راهسازی با اردبیل است که به طول ۱۷ و نیم کیلومتر آن در استان زنجان بوده و از این میزان چهار کیلومتر سال ۹۸ آسفالت شده و ۱۰ کیلومتر نیز سال ۸۰ به بهره برداری رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: حدود ۶ کیلومتر از این پروژه نیز در دست ساخت قراردارد و عملیات ابنیه فنی پنج کیلومتر از مسیر تمام شده و عملیات زیر سازی و خاکریزی و ادامه کار در دست اجراست.

اسماعیلی یادآوری کرد: امسال پنج کیلومتر از این ۶ کیلومتر را به مرحله آسفالت می رسانیم مردم بتوانند تا روستای خساره که ارتباط روستایی دارد از این مسیر استفاده کنند.

وی ادامه داد: ادامه مسیر ۷۰۰ الی ۸۰۰ متر تا انتهای حوزه به اردبیل وصل می‌شود و در دست ساخت قرار دارد که خوشبختانه عملیات خاکبرداری این قطعه امسال به پایان می رسد و عملیات ابنیه سال آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 5537074

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی زنجان وضعیت راهها اسماعیلی عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه بیست و هفتمین سفر استانی دولت آمار کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه اردبیل سنندج خراسان رضوی عفاف و حجاب بهره برداری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان