Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@18:57:16 GMT

حضور قالیباف در مجلس سنای ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۸۴۹۴

رییس مجلس شورای اسلامی با استقبال رییس مجلس سنای ازبکستان در پارلمان این کشور حضور یافت. ناطقان: محمدباقر قالیباف در دومین روز سفر به ازبکستان، صبح امروز بعد از شرکت در جلسه ای با بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی فعال در بازار ازبکستان، ابتدا با حضور در مجلس قانون گذاری این کشور، در نشست دو جانبه ای با نورالدین جان اسماعیل اف رییس مجلس قانون گذاری ازبکستان شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست دو جانبه بین روسای مجلس جمهوری  اسلامی ایران و مجلس قانون گذاری ازبکستان بر ضرورت ارتقای روابط پارلمانی بین دو کشور تاکید شد.

در ادامه رییس قوه مقننه در مجلس سنای ازبکستان حضور پیدا کرد و نشست دو جانبه بین قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و تنزیله ناربای آوا رییس مجلس سنای ازبکستان تشکیل شد؛ در این نشست بر ضرورت ارتقای روابط اقتصادی و منطقه ای بین دو کشور تاکید شد. منبع: ایسنا برچسب ها: قالیباف ، مجلس سنا ، ازبکستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قالیباف مجلس سنا ازبکستان مجلس سنای ازبکستان رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫#مجلس_۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫#مرکز_پژوهشها‬⁩ و ⁧‫#دیوان_محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫#دولت_تردمیلی_۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫#واقعیت_عینی_جامعه‬⁩ و ⁧‫#سفره_های_کوچک_شده_مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم: هر کسی به جز ⁧‫#قالی_باف‬⁩ ⁧‫#رییس_مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.