Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرزها گفت: امنیت مرزهای دریایی خلیج‌ فارس مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی استان بوشهر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام سید امین موسوی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: تعیین تکلیف امر امامت و پیشوایی جامعه اسلامی در شریعت محمدی (ص) تا آنجا که حائز اهمیت بوده و از رفیع‌ترین مراتب اهمیت برخوردار است و خداوند متعال پس از تعیین تکلیف این امر در میان امت اسلامی از سوی پیامبر عظیم‌الشأن (ص) به آن اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ولایت علی بن ابی‌طالب (ع) دوست داشتن و عبادت خدا محسوب می‌شود گفت: غدیر در محتوا روح حقیقی خود فقط به شیعیان نیست بلکه به همه دنیای اسلام تعلق دارد چون حادثه غدیر بر خواسته از روح و مضمون حقیقی اسلام است.

موسوی افزود: امروز همه ما در قبال مسئله غدیر مسئول هستیم و تکلیف بر دفاع از اسلام، عفاف و حجاب و احکام اسلامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی فراجا تصریح کرد: باید با تدبیر، تحقیق در فضای حقیقی و مجازی شجاعانه از انقلاب اسلامی‌ و احکام دینی دفاع کنیم.

وی نقش نیروهای مرزبانی در برقراری امنیت پایدار را مهم دانست و بیان کرد: مرزبانان نظام اسلامی به عنوان سربازان ولایت جانانه و شجاعانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی فراجا ادامه داد: امروز در فضای مجازی هجمه‌های بسیار زیادی توسط دشمنان، معاندین و استکبار جهانی صورت می‌گیرد و باید با جهاد تبیین، روشنگری با این تهدیدات مقابله کرد.

وی اضافه کرد: با تدابیر فرمانده مرزبانی استان بوشهر اقدامات بسیار مطلوبی در راستای اقدامات فرهنگی و خوشایندهایی صورت گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرزهای مختلف ایران اسلامی گفت: امنیت مرزهای دریایی خلیج‌ فارس مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی استان بوشهر است.

مرزبانی استان بوشهر 4 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کرد4 میلیارد تومان محموله قاچاق پارچه با تلاش نیروهای مرزبانی استان بوشهر کشف شد30 میلیارد کالای قاچاق در پوشش حمل ضایعات با تلاش مرزبانی استان بوشهر کشف شد

موسوی با بیان اینکه حضور مجموعه‌ای به نام عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح یکی از موارد مهم و الهام‌بخش الهی و از برکات پروردگار بر امام بزرگوار و مجموعه دست‌اندرکاران امور کشور است خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی باید برای افزایش بینش سیاسی و بصیرت‌افزایی، ارتقای روحیه دینی و انقلابی در کنار فرماندهی تلاش کند.

در پایان از خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام خداداد یوسف‌پور تقدیر و حجت‌الاسلام سلمان زعیمی‌نژاد به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مرزبانی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ذخایر دریایی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود صدری‌نسب، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در آیین افتتاحیه بانک ذخایر دریایی ایران بر ضرورت توجه به دخایر ژنتیکی و زیستی کشور به عنوان سرمایه ملی و همچنین عامل تاثیر گذار در امنیت غذایی و اقتصادی کشور تاکید کرد.

وی عنوان کرد: چرخه تولید و توسعه اقتصادی بر اساس علوم و فناوری‌های نوین در همه حوزه است. در این میان حوزه زیست فناوری با تاثیرات پر شتاب در همه زمینه زندگی از اهمیت زیادی در همه کشور‌ها برخوردار است. در این میان حوزه آبزیان در ایران به ویژه در اکوسیستم خلیج فارس که تنوع خوبی دارد، نیازمند حفاطت و توجه است.

 صدری نسب توضیحات جامع و مفیدی در زمینه  اقیانوس شناسی فیزیکی خلیج فارس، و بررسی اثرات جریان‌های دریایی و ویژگی‌های فیزیکی خلیج فارس بر حضور و تجمع شیلات و آبزیان در مناطق مختلف این خلیج در زمستان و تابستان، راه‌حل‌های کاربردی‌ای را در راستای برنامه‌ریزی هوشمند و هدفمند برای بهره‌برداری بهینه از ذخایر دریایی و منابع طبیعی خلیج فارس ارائه کرد.

همچنین دکتر ناصر فرخی معاون بین الملل مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم نیز در این افتتاحیه به پتانسیل بالای خلق ثروت از محصولات دانش بنیان بر پایه منابع زیستی دریایی اشاره کرد و با توجه به آغاز بهره برداری کشور‌های حاشیه خلیج فارس از زیستگاه‌های مشترک با ایران، اهتمام سریعتر به ذخیره سازی نمونه‌های زیستی و بهره برداری از منابع ارزشمند این حوزه را ضروری اعلام کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی بانک ذخایر دریایی در مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، ابراز امیدواری کرد با مشارکت همه دستگاه‌ها حفاطت از ذخایر دریایی سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم