Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مرادی به نحوه برگزاری انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری معترض شده است

چهار کاندیدای انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تهدید کردند که نسبت به نحوه برگزاری انتخابات به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهند کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت inside the games،  انتخابات فدراسیون بین المللی وزنه برداری با حواشی زیادی روبرو شد و دبیرکل فعلی فدراسیون جهانی این انتخابات اخیر را "سیرک" خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چهار نماینده رای دهنده خواستار بی اعتبار شدن نتایج کنگره انتخاباتی بوده‌اند و اگر این اتفاق نیفتد، این چهار نفر پرونده را به دادگاه داوری ورزش در سوئیس خواهند برد.

این چهار نفر ویلیان اوزونا از جمهوری دومینیکن، علی مرادی از ایران، سیارهی ساموسئو از بلاروس و ماکسیم آگاپیتوف از روسیه هستند که اعتراض خودشان را اعلام کردند و تهدید کردند به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهند کرد. این چهار نفر در نامه‌ای به دبیرخانه فدراسیون جهانی وزنه برداری، رئیس کمیسیون انتخابات و مدیر انتخابات ادعا کرده‌اند که در طول کنگره دو روزه که در تیرانا آلبانی برگزار شد، از قانون اساسی این نهاد سوء استفاده‌هایی صورت گرفت.

در نامه آمده است که مهمترین موردی که آنها اعتراض دارند به اعلام محمد جلود عراقی به عنوان رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری بود، زمانی که او حتی یک رای رای نیاورد. حتی زمانی که تنها یک نفر نامزد می شود، او باید بیش از ۵۰ درصد آرا را به دست آورد تا برنده اعلام شود اما جلود عراقی بدون رای گیری به عنوان رییس فدراسیون جهانی انتخاب شد.

این چهار نفر همچنین ادعا می‌کنند که تعداد آرای برای منصب های مورد نظر، علنی نشد و با تعداد نمایندگانی که رای داده‌اند مطابقت نداشت. عدم شفافیت آشکار منجر به عدم اعتماد به روند رسیدگی شد.

در این نامه همچنین اشاره شده است که تعدادی از نامزدها فرصت عادلانه ای برای رایزنی جهت احراز پست های مختلف نداشتند، زیرا در ابتدا توسط هیات تعیین صلاحیت  فدراسیون جهانی وزنه برداری فاقد صلاحیت اعلام شده‌اند.  

ترجمه از ایسنا

اخبار داغ 

پیراهن روبرت لواندوفسکی در فروشگاه رسمی بایرن مونیخ موجود نیست نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا خداحافظی رومانیولی با میلان: امیدوارم جایی در قلب شما داشته باشم سؤال بی‌پاسخ پیشکسوت استقلال و سرگیجه ساپینتو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخابات فدراسیون چهار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند