Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت:برای منطقه ویژه اقتصادی در مرز ماهیرود زحمات زیادی کشیده است ، در بازدیدی که از مرز ماهیرود در خراسان جنوبی داشتیم آنچه مشاهده شد اقدامات بسیار منظم توسط بخش خصوصی بود که جا دارد از زحمات مدیران منطقه ویژه اقتصادی قدردانی کنم.

او گفت: علاوه بر اینکه سرمایه گذار بخش خصوصی در مرز ماهیرود در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بسیار منظم و دقیق برنامه‌ریزی شده بود با مدیریت خوب توانسته بود در مرز اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری گفت: گاهی در بازدید‌هایی که انجام می‌شود محیط اطراف آن طور که باید مرتب و تمیز نیست حتی این مورد در دستگاه‌های دولتی هم دیده می‌شود، اما آن چه در مرز ماهیرود مشاهده کردیم این بود که حتی یک بوته هم در محیط پیرامون سایت مرزی نبود همه چیز مرتب و منظم بود.

معاون دیپلماسی، اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: صدور خدمات مهندسی برای ما مهم است چرا که باعث چرخش ایجاد شغل می‌شود ، یکی از مشکلات که همیشه در بحث صادرات و مبادلات مطرح می‌شود در قالب انتقال پول است که در این راستا برای کشور پاکستان از یکی دو ماه گذشته تهاتر را راه انداختیم و همه این‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی است.

او گفت: خود را موظف می‌دانیم که طبق شعار سال صادرات دانش بنیانی مدنظر باشد که اگر روی موضوعات دانش‌بنیان کار کنیم بسیاری از موضوعات استراتژیک برطرف می‌شود.

صفری گفت: باید دربازارچه‌ها کار کنیم و معتقدیم باید در تمامی نقاط مرزی ایکس ری نصب شود.

معاون دیپلماسی، اقتصادی وزارت امور خارجه  گفت: در این دولت کار‌های زیادی برای صادرات انجام شده است اظهار داشت: در حال حاضر ارتباطات ما با همسایه‌ها بسیار خوب است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز ماهیرود منطقه ویژه اقتصادی معاون دیپلماسی مرز ماهیرود امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه