Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز سرپرست شهرداری کرج گفت: طی دو ماه آینده برخی املاک واقع در مسیر پروژه بزرگراه شمالی تملک و در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، منوچهر غفاری روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه در حاشیه این جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی با اشاره به اراده مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه بزرگراه شمالی، اظهار کرد: هم شهرداری و هم شورا اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات بزرگراه شمالی دارد و تا کنون هم چندین جلسه با پیمانکار مربوطه برگزار شده و مسائل و جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  امیدواریم با حمایت دولت مشکلات این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود، توضیح داد: یکی از موانعی که پیشرفت این پروژه را تا حدی کند کرده، نحوه تزریق اعتبار و منابع مالی به پیمانکار است.

غفاری اضافه کرد: هر چند طی جلسات قبلی هم قول‌هایی مبنی بر پرداخت نقدی به پیمانکار داده شده ولی به دلیل  شرایط نامناسب اعتباری چندان در این پرداخت‌ها موفق نبوده‌ایم.

این مسئول تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تزریق مالی به این پروژه طی دو روز آینده آغاز می‌شود تا شاهد تسریع در تکمیل آن باشیم.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه با برگزاری نشست‌های گوناگون سعی در تامین منابع مالی و همینطور رفع معارضین شده است، خاطرنشان کرد: طی دو ماه آینده برخی املاک واقع در پروژه بزرگراه شمالی تملک و در اختیار پیمانکار برای پیشبرد پروژه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری کرج استانی اجتماعی بزرگراه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی