Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در ارومیه با بیان اینکه عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است، اظهار کرد: در بحث دهه امامت و ولایت ۴۰۰ ویژه برنامه جهت تبیین بحث امامت و ولایت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال این دهه «لبیک یا رسول الله» است، ادامه داد: برگزاری همایش «زنان پیشگامان زنان حریم ولایت»، مسابقات ورزشی و فرهنگی، تجلیل از محققان عرصه ولایت و امامت، ترویج نماز عید غدیر در مساجد و تکایا و حسینیه‌ها، اطعام بیش از ۷۰۰ هزار نفر در عید غدیر، دیدار و تجلیل از سادات و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های مستمند از جمله برنامه‌های اجرایی بنیاد غدیر در دهه امامت و ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فیاضی اضافخ کرد: حضور تیم‌های بسیج پزشکان و تیم‌های بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار، همایش شب شعر، راهپیمایی مردمی از محلات مختلف شهر و تجمع اقشار مختلف مردم در مصلی ارومیه در روز عید غدیر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با اشاره به اینکه اجرای ویژه برنامه‌های غدیر در ۱۲ پارک محله‌ای ارومیه، یکی از شاخص ترین برنامه‌های مردمی این ایام است، گفت: همچنین راهپیمایی روز عید غدیر ساعت ۱۱ صبح از مصلی امام خمینی ره آغاز می‌شود.

کد خبر 5537497

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه امامت و ولایت بنیاد غدیر عید غدیر خم عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه اردبیل خراسان رضوی سنندج عفاف و حجاب مشهد دهه امامت و ولایت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی