Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، صفحه شخصی حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در آستانه عید سعید غدیر خم به منظور بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در فضای مجازی و با هدف تعامل بدون واسطه با مردم، در اینستاگرام راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در اولین پست خود پیامی به شرح زیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

خواهران و برادران عزیز و گرامی

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان بزرگوار، عید سعید غدیر خم که از بزرگترین اعیاد اسلامی است را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم هر کجا هستید سالم و سربلند و موفق باشید.

بنده در تمام مسئولیت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌ام همیشه با مردم و کنار مردم بوده‌ام، هم اکنون نیز که افتخار خادمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نصیب اینجانب گشته، همان روش قبلی را ادامه می‌دهم و تلاش دارم با بهره‌گیری از نقطه نظرها، پیشنهادها و انتقادها راه‌های جدیدی برای خدمت هرچه بیشتر زائران و بویژه مردم متدین و انقلابی و ولایی شهرستان ری پیش روی خود باز کنم.

از این رو با توجه به اینکه امروز بهره‌گیری از امکانات موجود در فضای مجازی می‌تواند اینجانب را در رسیدن به اهداف مورد نظر بیشتر کمک کند لذا تصمیم گرفتیم در آستانه عید سعید غدیر خم صفحه شخصی خود در اینستاگرام را راه‌اندازی کنم تا از این طریق مستقیم و بدون واسطه با مخاطبان در تماس باشم.

تلاش خواهم کرد از نظرات و رهنمودهای شما عزیزان بهره بگیرم و بر اساس رهنمود قرآن کریم که فرموده است: «الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» بهترین نظرها را انتخاب و آنها را عملیاتی سازم و تمام مواردی که در حکم مقام معظم رهبری(دام ظله) آمده را جمه عمل بپوشانم.

مرا دعا کنید تا در این سال‌های پایانی عمر خدمتگزار خوب و سودمندی برای اسلام، انقلاب و مردم باشم انشاالله.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حرم حضرت عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است