Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در نشست جمعی از بانوان دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع "کارآمدی اجتماعی زندگی عفیفانه" که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد افزود: هر دردی معاینه صحیح می‌خواهد تا نوبت به معالجه برسد، جهان دردمند است و این مختص به صنف، قشر و جنس خاصی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درد بدتر این است که در کنار این همه ظلم به نوع بشر، امپراطوری تبلیغات و تحریفات به گونه‌ای است که تمام افراد، زن و مرد مظلوم نمی‌توانند بفهمند چه شده و ریشه مسائل کجاست.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: از اواخر قرن ۱۵ میلادی اروپایی‌ها که سوابق قبلی آنها کاملا روشن است و انواع کارهای غیرانسانی بر چهره تاریخ به عنوان یک لکه ننگ وجود دارد، برای تصرف جهان طرح استعماری ریختند و تاکنون پنج قرن بر سر نوع بشر از قتل و جنایت گرفته تا تغییر فرهنگ را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه خیلی از مسائل شنیده می‌شود اما درک حقیقت سخت است گفت: مردم قاره سیاه را به جرم سیاهی، قتل عام و همه هستی آنها را ساقط کردند، کشورهای استعمارگر اروپایی ۶۰ تا ۸۰ میلیون انسان را کشتند و بر سر قبر آنها ایالات متحده آمریکا را ساختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: این کار منحصر به یک یا دو کشور نبوده بلکه از ۲۰۰ سال قبل که پای استعمار در کشورهای اسلامی باز شد، از شرق دور تا آسیای میانه، غرب آسیا و شمال آفریقا آنچه توانستند ظلم و فساد کردند.

وی گفت: از قتل، جنایت، شکنجه، دزدی تا اعتیاد، فحشا و از بین بردن فرهنگ‌ها پیش رفتند تا جایی که نه تنها فرهنگ‌ها که هزار نوع زبان جوامع را از بین بردند و سبک زندگی‌ها و ارزش‌ها را تغییر دادند و هنوز هم دست بردار نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: دشمن در هر جا توانسته ظلم و جنایت کرده و هدف آنها تاکنون از بین بردن فرهنگ‌ها بوده که هر روز توسعه پیدا می‌کند.

وی افزود: اینها به نوع بشر چه دیدگاهی دارند و هر جا دستشان برسد از جنگ جهانی دوم تاکنون آمریکا در بیش از ۵۰ کشور دخالت کرده‌ تا امروز نوبت به یمن، سوریه و فلسطین رسیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: از آسیب‌های بزرگی که دشمن تحمیل کرده، رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و بدبینی همگانی است.

وی گفت: متاسفانه همین دشمن وحشی با این سابقه ننگین برای تصرف اندیشه دیگران برای مردم حقوق بشر نوشته‌ و برای همه اقدامات خود کارهای تبلیغی انجام می‌دهد، چقدر افکار و اندیشه‌ها را تحت تبلیغات و القائات خود خالی کرده تا بگویند اسرائیل غاصب تنها کشور دموکراتیک در منطقه خاورمیانه است.

امام جمعه بیرجند افزود: آمریکا هر جا آدم جنایتکار و خائن باشد او را بر کشورها مسلط می‌کند و اسمش را دموکراسی می‌گذارند، در فرصت ۲۰ ساله انگلیسی‌ها همه اموال کشور را خارج کردند هنوز هم طلبکار هستند و عده‌ای پول‌بگیر یا مزدور یادی از این دزدان بین‌المللی می‌کنند.

وی گفت: رضاخان قلدر و دیکتاتور رسما با اسلام، امام حسین (ع) و علم مقابله کرد و برای توسعه مواد مخدر، فحشا و منکرات تلاش کردند که جنایات مسجد گوهرشاد گوشه‌ای از این جنایات حقوق بشری آنان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امروز فرصتی که انقلاب اسلامی به ما می‌دهد این است که روی این مسائل کار کرده و مستندسازی کنیم تا در مقابل هیاهوی از میان تهی تبلیغات کاذب و تحریف‌کننده غرب بتوانیم واقعیت‌ها را استخراج و برملا کنیم که این فرصت استثنایی است.

وی گفت: در حالی که خدا دشمن را کر و کور کرده بود لذا غافلگیر شد، برای همه ما تکلیف تعیین شده و سخن از ایران نیست بلکه سخن از نجات انسان است و اولین ابزاری که می‌تواند در جهت تفکرات و دشمنی و جنایت ۵۰۰ ساله غرب بایستد، بصیرت است.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب مسجد گوهرشاد خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب مسجد گوهرشاد خراسان جنوبی روز عفاف و حجاب مسجد گوهرشاد خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد