Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، بسیج ادارات تهران بزرگ بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

حجاب مایه تشخص و آزادی زن است؛ حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه ی آبرو و احترام اوست و این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله ی حجاب تشکر کرد و این جزو نعمت های الهی است، امام خامنه ای (مدظله العالی)

۱۳۹۱/۰۲/۲۳ برادر شهیدم، ما بر عهد و پیمانی که با خدای خود بستیم پایبندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم ، دشمن سنگر مان را نشانه رفته است ، همانگونه که تو آنروز ایسنادی ما هم ایستاده ایم، لبریز از امنیتی که با خود برای ما و سرزمین مان به ارمغان آورده ای. امروز، یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای تغییر سبک زندگی و از هم گسیختگی نهاد خانواده ایرانی اسلامی با اجرای پروژه غیرت زدایی از مردان و حیازدایی از زنان است. بی شک مجمع های شکل گرفته در این راستا تأثیر مستقیمی بر سلامت فضای خانواده و اجتماع ایران اسلامی دارد. لذا به منظور فرهنگسازی در این عرصه، تبیین، نظریه پردازی و تولید محتوا بر اساس اصول مرتبط با عفاف و حجاب، با محوریت غیرت دینی و زیست عفیفائه و نیز ایجاد زمینه هایی برای زیبا فهمی، نوفهمی، نهادینه سازی و نوآوری از طرف رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما و سایر مسئولین مرتبط، مورد تأکید است و از سویی دیگر، با توجه به تکلیف حکومت اسلامی در خصوص ممانعت از رواج حرام الهی در جامعه و مقابله با بی حجابی در انظار عمومی: برخورد قاطع با افراد متخلف، هنجارشکن، اوباش و سارقان عفت خانواده ها باید در دستور کار نیروی انتظامی، طبابطین و مسئولین قوه قضائیه و دادستانی به عنوان مدعی العموم قرار گیرد. ما بانوان کارمند طراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در تبیین جایگاه زن مسلمان به عنوان زن نه شرقی و نه غربی، سنگربان ارزش های اسلامی در برابر وضع جاهلی دنیای غرب بوده و ضمن حفظ حریم حجاب به عنوان دژ امنیت زن فرهیخته ی پیشتاز در میادین علم، فرهنگ و سیاست در مجامع علمی، از حصار مستحکم فرهنگ اسلامی و حریم خانواده پاسداری می کنیم و از آنجا که زمینه سازی رشد و بالندگی معنوی و اجتماعی هر انسان در محیط امن خانواده رقم می خورد و صیانت از رکن اصیل خانواده، سعادت و کمال جامعه بشریت را در پی دارد اعلام می داریم که تنها ضامن بقای بنای مقدس خانواده، حیا، عفت، غیرت و محبت بوده و برای حفظ آن می کوشیم و از دولت انقلابی، مسئولان ذیربط، متولیان فرهنگی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و نیز دستگاه های فضایی و انتظامی، درخواست جدیت در اجرای وظایف خود ذیل قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از خانواده را داریم و از مجلس شورای اسلامی می خواهیم به دنبال اصلاح، رفع ابهام، ایجاد ضمانت اجرایی و خلق قوانین مکمل در این حوزه باشد.

والعاقبة للمتقین

بانه روزی مات و جاب معاونت خواهران می ادارات و کارمندان تهران بزرگ

سیاه ۱۴۰۱

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته عفاف و حجاب بسیج ادارات تهران بزرگ بیانیه حجاب عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است