Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی علیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۳ فرنگی کار از قم در هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی که در تهران برگزار می‌شود حضور خواهند یافت که شامل ۲ کشتی گیر و یک مربی است.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: مرحله هشتم اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به منظور شرکت در مسابقات جهانی در کشور بلغارستان پنجشنبه هفته جاری در کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز شده و پنجم مرداد پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم نخستین کشتی گیر فرنگی کار دعوت شده از استان قم به اردوی تیم ملی جوانان است که در اردوهای گذشته نیز حضور داشته است.

وی گفت: امیر عبدی دیگر فرنگی کار قمی است که در وزن ۷۲ کیلوگرم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران حضور خواهد یافت.

علیایی یادآور شد: مهدی علیزاده پورنیا از مربیان جوان و سازنده استان قم نیز به عنوان مربی در هشتمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران حضور خواهد یافت.

وی افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان هفته آخر مرداد ماه امسال در شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه کشتی فرنگی قم در سال‌های گذشته آمار مناسبی از معرفی ورزشکاران به اردوهای تیم‌های ملی داشته است افزود: هم اکنون نیز در کشتی فرنگی، نمایندگانی از استان قم در تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران از رده‌های نونهالان تا بزرگسالان حضور دارند.

کد خبر 5537476 مهدی بخشی سورکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی قم بلغارستان عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه اردبیل خراسان رضوی عفاف و حجاب مشهد سنندج تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اردوی تیم ملی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند

 علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: جوانان ما در خوزستان لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی خصوصا در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

او گفت: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیشقراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم انشاالله با همت هیئت‌های استانی، شهرستانی و مدیران پرزش و جوانان و مسئولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟