Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@22:47:37 GMT

ورق بورس برگشت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۰۷۰۹

بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته صعودی بود و شاخص کل بورس توانست بیش از ۶۰۰۰ واحد افزایش یابد. ناطقان: شاخص کل بورس امروز با ۶۵۱۷ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۵۳۷ واحد افزایش یافت و رقم ۴۰۷ هزار و ۱۲ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۲۹۶ هزار معامله به ارزش ۳۰ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت تبریز نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس توانست با ۱۱۰ واحد افزایش به رقم ۱۹ هزار و ۸۰۹ واحد برسد. در این بازار ۱۵۲ هزار معامله به ارزش ۱۶۵ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، پالایش نفت لاوان و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. منبع: ایسنا برچسب ها: ورق ، بورس ، بازار سرمایه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ورق بورس بازار سرمایه واحد افزایش پالایش نفت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت

امتداد - براساس آمار چک‌های مبادله‌ای در اسفند‌ماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله‌ شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 9.2 درصد و از نظر مبلغ، 15.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است. 

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.
براساس این گزارش طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱٫۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸٫۳ درصد است. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟