Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید سلیمانی روز چهارشنبه در آیین اهدا ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان ایلام اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون نقش مهمی در رفع محرومیت‌های مناطق کمتر توسعه یافته، رونق تولید با ایجاد طرح های اشتغالزا و بهبود معیشت خانواده در شهرهای کمتر برخوردار ایفا کرده و استان مرزی ایلام از جمله استان هایی است که تاکنون از این ظرفیت بهره‌مند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش ها و حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایلام سبب شد تا ما با مسائل و مشکلات این استان بیشتر آشنا و درصد رفع آنها برآییم.

مدیر بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: با کمک گروه های جهادی و مردمی می توان هیچ منطقه محروم و کم برخورداری در ایلام وجود نداشته باشد و این‌ مهم زمانی اتفاق بیافتد، آن روز عید ما است، می طلبد در این راستا ستاد اجرایی استان با برنامه ریزی این زمینه را فراهم کند.

سلیمانی یادآور شد: مدیریت منظم برگزاری کنگره بزرگ اربعین طی یک ماهه محرم تا اربعین به خوبی نشان می دهد توان مدیریتی جریانات مردمی و حاکمیتی در استان در حدی است که با تکیه بر این توان اقتصادی و اجتماعی مسائل و مشکلات مناطق محروم ایلام حل شود.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان در این راستا نشست هایی را برگزار تا هم بیشتر با نیروهای جهادی و مردمی آشنا و هم خلاها موجود رفع شود، حتی می توان ایلام به عنوان پایلوت کشور معرفی و یک برنامه جامع پیشرفت استانی از طریق گروه های مردمی پیگیری شود.

وی ادامه داد: با شناختی که از شهرستان های ایلام دارم و با توجه به ظرفیت های اقتصادی و هم مرز بودن با کشور عراق، این مهم اتفاق خواهد افتاد چرا که توجه ویژه ای که در ایام اربعین به ایلام می شود امکانات طوری سازماندهی شود که زیرساخت های در استان ایجاد و به حل این مساله کمک شود.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت گروه های مردمی و جهادی به خوبی استفاده نشده است، افزود: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان با همکاری دستگاه های متولی این حوزه از جمله سپاه، بسیج و .. می تواند به مسایل و مشکلات مردم ورود و مشکلات موجود را حل کند.

برچسب‌ها ایلام مناطق محروم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مناطق محروم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ایلام مناطق محروم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم