Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی هاشم‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ  در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به غرب آسیا خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال نمایش اتحاد و انسجام با دولت‌های هم‌پیمان خود برای ایجاد نوعی ائتلاف‌ منطقه‌ای است تا  از سرعت زوال رژیم صهیونیستی کم کرده و آن‌ها را از مخمصه سریال‌های حملات سایبری، استشهادی و پهپادی مقاومت نجات دهد که یقینا با این تنفس های مصنوعی کار به جایی نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشم زاده با بیان اینکه بایدن با این سفر به دنبال امتداد پروژه های ایران هراسی و تهدید ایران برای کوتاه امدن در مذاکرات تحریم هاست افزود: آمریکا در نظر دارد با  ایجاد شبکه پدافندی یکپارچه در منطقه ضمن حمایت و دلجویی از دولت های حامی و وابسته به خود بخاطر بدعهدی‌های همیشگی اقدام به دستاوردسازی برای حزب دموکرات در آستانه انتخابات مجلس آمریکا بدلیل بالا بودن احتمال شکست این حزب کند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ در تشریح سیستم یکپارچه پدافند هوایی اسرائیل و بعضی کشورهای عربی ادامه داد: بایدن به دنبال جدی کردن طرح یکپارچه سازی پدافند هوایی تحت عنوان دفاع هوایی خاورمیانه بوده که رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته با کشورهای عربی مطرح کرده است.

وی ادامه داد: اسرائیل به تعبیر وزیر دفاع این رژیم با سفر بایدن به دنبال تسریع و عملیاتی شدن این طرح است که براساس  آن به‌جای استفاده از امکانات فیزیکی پدافندی، سیستم‌های دفاع هوایی خود را از طریق ارتباطات الکترونیکی از راه دور هماهنگ می‌کنند.

هاشم زاده افزود: نمایندگان مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا با این طرح به دنبال مقابله با تهدید های هسته ای، موشکی و پهپادی ایران هستند که قطعا با ناکامی مواجه خواهند شد.

مهدی هاشم زاده با اشاره به مخالفت کشورهای قطر، کویت، عراق و عمان با این طرح خاطر نشان کرد: حجم و کمیت موشک ها و پهپادهای ایرانی با امکان روانه کردن سیل بی شماری از آن‌ها در کنار قابلیت جداشوندگی کلاهک موشک ها، مانورپذیری تا لحظه اصابت به هدف، ارتفاع پایین موشک های کروز همراه با جنگ الکترونیک گسترده به راحتی می تواند هرگونه سیستم پدافندی را مختل و با مشکلات بسیاری مواجه کند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ با بیان قدرت و توانایی بسیار بالای نظامی ایران در نسبت با تمام کشورهای عربی خاطر نشان کرد: همپیمانان آمریکا و اسرائیل بدانند راهبرد ایران در صورت بروز جنگ احتمالی صرفاً هوایی نبوده و عملیات‌های آفندی آبی_خاکی مقتضی را علیه تهدیدات انجام خواهد. 

هاشم زاده با بیان اغراق آمیز بودن قابلیت های اعلامی تسلیحات پدافندی غربی گفت: عملیات های موفق انصار الله در هدف قراردادن شهرهای مهم سعودی از جمله ابوظبی که از این تجهیزات پیشرفته  بهره مند بودند خود نشان از ضعف بسیار زیاد این تجهیزات دارد که پیشنهاد می شود کشورهای منطقه به این وعده های کذایی آمریکا و اسرائیل توجه و اعتماد نکنند که به طرز شدیدی متضرر خواهند شد.

هاشم زاده در پایان با اشاره به شکست طرح ناتوی عربی و تشکیل ائتلاف امنیت دریایی در خارج فارس علیه ایران خاطر نشان کرد: دولت بایدن برای جبران ناکامی های طرح ننگین معامله قرن به دنبال طرح‌های جایگزین برای تقویت دولت در حال فروپاشی رژیم صهیونیستی و تقویت جبهه عبری- عربی - غربی به منظور تضعیف جبهه مقاومت در غرب آسیا است که این طرح یکپارچه سازی سیستم های پدافندی هم به عاقبت طرح معامله قرن دچار خواهد شد.

انتهای پیام/ ت 110

منبع: فارس

کلیدواژه: ناتو بایدن آمریکا ایران خاطر نشان هاشم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی در بازگویی‌گویی حس ناامیدی خود پس از مرگ نیلیا و دختر 13 ماهه‌اش نائومی به دنبال آن بوده به مصرف مشروبات الکلی روی آورد و خودکشی کند.
بایدن در این خصوص گفت: «من فقط درباره‌اش فکر کردم. برای خودکشی نیازی نیست که دیوانه باشید. فکر میکردم به پل یادبود دیلاور بروم از آن‌جا به پایین بپرم».



بایدن در سال ۱۹۷۲، اندکی پس از اولین موفقیت خود در راه یافتن به سنا، همسر اولش نیلیا و دختر کوچکش نائومی را در تصادف رانندگی از دست داد. او در اتاق بیمارستان و در کنار دو پسر خردسالش هانتر و بو که از این تصادف جان سالم به دربرده بودند، برای ورود به سنا سوگند خورد. پسرش بو، در سال ۲۰۱۵ بر اثر ابتلا به سرطان مغز در ۴۶ سالگی درگذشت.

کد خبر 847470 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه خودکشی ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • بالانسر ایران و اسرائیل