Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ "حسین فارسی" روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ملایر افزود: این همایش همزمان با دهه ولایت و امامت و روز تکریم خانواده در ملایر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مسیر برگزاری این همایش از پارک چمران به سمت بلوار پارک سیفیه و میدان دکتر بابک و محل تجمع در پارکینگ سیفیه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه زمان برگزاری این همایش بزودی اعلام خواهد شد، ادامه داد: تمامی مسائل ترافیکی، انتظامی و امنیتی در جریان برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اندیشیده شود.

فارسی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری هر چه بهتر این همایش، هم‌افزایی و همراهی لازم را به عمل آورند.

به گفته وی برگزاری همایش هشت هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی طبق پیشنهاد فرماندار ویژه ملایر و با پیوست فرهنگی است و تمام ظرفیت‌های شهرستان باید در این زمینه به کار گرفته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: در کنار همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش پیاده‌روی غدیر به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز باید باشکوه و عظیم برگزار شود.

فارسی با بیان اینکه با همراهی تمامی مجموعه شهرستان و بخش خصوصی، جوایز ویژه و ارزنده‌ای برای همایش در نظر گرفته شده است، افزود: فضاسازی و تبلیغات سطح شهر، بخش‌ها و روستاهای همجوار باید پررنگ انجام شود.

وی بر لزوم نصب بنرهای ویژه همایش پیاده‌روی در نقاط مختلف شهر و مراکز بخش‌های تابعه تاکید کرد و خواستار حضور فعال فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و هلال احمر در مسیر و محل برگزاری همایش شد.

فارسی بیان کرد: تعرفه‌های ثبت‌نام شهروندان با استقرار چادرهای هلال احمر در نقاط مختلف شهر ملایر و همچنین در مراکز بخش‌ها و روستاهای همجوار شهر ملایر در سطح وسیع توزیع شود.

وی مستندسازی همایش، برپایی ایستگاه صلواتی، تزئین جایگاه برگزاری مراسم، پیش‌بینی اتوبوس‌های خط واحد برای جابجایی شهروندان و فضاسازی مسیر همایش پیاده‌روی را از دیگر الزامات در برپایی هر چه بهتر همایش عنوان کرد.

برچسب‌ها ملایر هفته امامت شهدا همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر هفته امامت شهدا ملایر هفته امامت شهدا همایش پیاده روی خانوادگی همایش پیاده روی برگزاری همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود