Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@21:32:36 GMT

۲۲تیر؛ ابتلای ۵۰۰۰ نفر به کرونا و جان باختن ۵ بیمار

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۶۰۸

۲۲تیر؛ ابتلای ۵۰۰۰ نفر به کرونا و جان باختن ۵ بیمار

طبق گزارش وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته ۵۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۵ بیمار نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از دیروز تا امروز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۰۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۷ نفر رسید.   در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.   تاکنون ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۹۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.   ۳۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.   تاکنون ۵۲ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۱۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.   در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.     همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۸۴۸ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹ هزار و ۵۹۸ نفر دوز دوم و ۲۸ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۰۹ نفر نیز دوز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور نیز به ۱۵۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۵۵ دوز رسیده است.   در شبانه‌روز گذشته ۹۷ هزار و ۲۸۳ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان در وضعیت کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان