Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@06:41:56 GMT

تشکیل ستاد حذف کاغذ از سیستم اداری نظام مالیاتی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۹۲۱

تشکیل ستاد حذف کاغذ از سیستم اداری نظام مالیاتی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بازدید سرزده از اداره کل امور مالیاتی شمال تهران، گفت: در راستای تحقق رویکرد تحول آفرینی نظام مالیاتی، کارگروه حذف کاغذ از سیستم اداری نظام مالیاتی تشکیل شده است. داود منظور در بازدید سرزده از اداره کل امور مالیاتی شمال تهران، به مشکلات مربوط به نگهداری پرونده‌های فیزیکی و مصرف بالای کاغذ اشاره کرد و گفت: در اولین فرصت، با تشکیل ستاد حذف کاغذ از نظام مالیاتی، زمینه تسریع در رسیدگی‌‏ها و ارایه خدمات موثرتر و مطلوب‌تر به مودیان مالیاتی از طریق ایجاد پرونده‌های الکترونیکی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این بازدید، به گفتگو با جمعی از مودیان صنوف مختلف از جمله پزشکان، نمایندگان آژانس‌های هواپیمایی و پوشاک پرداخت و خاطرنشان کرد: برای ارتقای رضایتمندی مودیان، سازمان مالیاتی از تمام اقدامات قانونی و لازم بهره می‌گیرد تا ضمن اینکه عدالت مالیاتی تحقق می‌یابد، حقی از مودیان تضییع نشود.

منظور در جمع مدیران و همکاران اداره کل امور مالیاتی شمال تهران، رسیدگی داده‌محور، موضوع تکریم، رضایت‏مندی و تمکین مودیان و وصول بهنگام مالیات را برای دستیابی به اهداف نظام مالیاتی جزء اصول مهم سازمان خواند و گفت: اصلاح و تحول در نظام مالیاتی، نیازمند برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و مداومت جدی در اصلاح امور است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در گفتگو با همکاران مالیاتی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران مالیاتی به‌ویژه در روز‌های پرکار خرداد و تیرماه، گفت: باید امکانات به‌ویژه نیاز‌های اداری همکاران تامین و با هدف ایجاد انگیزه در سیستم، مشوق‌های بیشتر برای افزایش انگیزه و روحیه نیرو‌های انسانی که مهمترین سرمایه سازمانی هستند، فراهم شود.

گفتنی است در جریان این بازدید، تنی چند از مودیان مالیاتی نیز مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات خود در زمینه مالیات را به‌صورت رو در رو با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مطرح نمودند و ایشان نیز دستورات لازم برای پیگیری این موضوعات و مشکلات را صادر کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نظام مالیاتی پرونده های الکترونیکی عدالت مالیاتی اداره کل امور مالیاتی کاغذ نظام مالیاتی امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

استاندار اصفهان از اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه لازم‌الاجرا در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان، بمنظور توسعه و آبادانی شرق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در پایان سفر به شرق شهرستان اصفهان که بیش از ۱۵ ساعت به طول انجامید، عنوان کرد: سفر شورای اداری استان به شهرستان اصفهان در چند بخش برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: نخست بازدید از مناطق جنوبی شهرستان، در سفر دوم بازدید از برخی شهرک‌های شهرستان و امروز نیز سفر به شرق شهرستان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این سفر از ساعت ۶ صبح امروز با بازدید از مناطق براآن شمالی و جنوبی، قهجاورستان، زیار و سایر شهرها و روستاهای این منطقه آغاز شد.

دکتر مرتضوی افزود: بازدید از پروژه‌های نیمه تمام، نقاط حادثه‌خیز و بررسی چالش‌های حوزه کشاورزی و صنعتی از جمله مواردی بود که در این سفر در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: دیدار و ملاقات مردمی از دیگر برنامه‌های شورای اداری استان در شرق شهرستان اصفهان بود و بیش از ۸۰ نفر از مردم این منطقه توانستند مسائل و مشکلات خود را با اعضا شورای اداری استان مطرح کنند.

استاندار اصفهان متذکر شد: نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان نیز بیش از شش ساعت به طول انجامید و مسائلی که در سفر مورد بررسی قرار گرفته بود در این نشست مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

مرتضوی تعداد مصوبات اخذ شده در نشست شورای اداری استان را بیش از ۵۰ مصوبه عنوان کرد و گفت: این مصوبات لازم الاجرا بمنظور رفع چالش‌ها و توسعه شرق شهرستان اصفهان اتخاذ شد.

وی ادامه داد: تلاش شد مصوبات در بخش‌های مختلف با زمانبندی مشخص تصویب شوند تا در موعد مقرر با به ثمر رسیدن مصوبات شاهد رشد و آبادانی این منطقه باشیم.

استاندار اصفهان در خصوص مفاد مصوبات شورای اداری استان، بیان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز، اصلاح هندسی مسیرها، ایمن سازی و نصب علائم، روکش آسفالت، تعیین تکلیف طرح‌های کشاورزی نیمه‌تمام، تکمیل طرح‌های حوزه ورزش و جوانان، توجه ویژه به مسائل آموزشی و بهداشت و درمان از جمله مفاد مصوبات این نشست بود.

مرتضوی متذکر شد: مسائل و چالش‌های سایر مناطق شهرستان اصفهان نیز در سفرهای آینده بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 748001

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها