Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ به حضور در تیم ملی ایران واکنش نشان داد و عنوان کرد که هرگز پشت سر اسکوچیچ کار نخواهم کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، ‌ یک رسانه کروات به مرور اتفاقات درون تیم ملی ایران پرداخت و در همین راستا نیز گفت‌وگویی با برانکو ایوانکوویچ انجام داد.

این رسانه نوشت که اوله گونار سولسشر پیشنهاد ایران را برای قبول هدایت تیم ملی این کشور رد کرده است چرا که سران تیم ملی ایران در کمال تعجب و پس از راهیابی این تیم به جام جهانی دراگان اسکوچی چرا از سمت خود برکنار کردند با وجودی که ۱۵ پیروزی از ۱۸ بازی کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید جدی ترین نام برای جایگزینی اسکوچیچ برانکو ایوانکوویچ باشد هر چند ایران هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

ایوانکوویچ در مورد این پیشنهاد پاسخ داد: من هرگز پشت سر دراگان کار نخواهم کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی ایران ، برانکو ایوانکوویچ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شما می‌توانید ساختارهای پردار و مو مانند ساخته شده از پلاسما را ببینید که خطوط میدان مغناطیسی را در جو پایین‌تر خورشید دنبال می‌کنند و به تاج بیرونی بسیار داغ‌تر تبدیل می‌شوند. این ویدئو از حدود یک سوم فاصله زمین و خورشید گرفته شده است.

ویدیوی زیر را ببینید که ویژگی‌های غیرعادی خورشید از جمله خزه‌های تاجی، اسپیکول‌ها و باران تاجی را نشان می‌دهد. مدارگرد خورشیدی این ویدئو را در 27 سپتامبر 2023 با استفاده از ابزار تصویربرداری فرابنفش شدید (EUI) خود ضبط کرد.

ESA گفت دمای روشن‌ترین مناطق حدود یک میلیون درجه سانتیگراد است، در حالی که نقاط سردتر تیره‌تر به نظر می‌رسند، زیرا تابش را جذب می‌کنند.

خزه تاج چیست؟

چیزی است که در اینجا به خورشید ظاهر کرکی می‌دهد. این ساختارهای عجیب و غریب روی خورشید شبیه خزه‌هایی هستند که ما در زمین می‌یابیم، زیرا به نظر می‌رسد ویژگی‌های ظریف و توری دارند.

اما در خورشید، آنها را معمولا می‌توان در اطراف مرکز گروه‌های لکه‌های خورشیدی یافت، جایی که شرایط مغناطیسی قوی است و حلقه‌های تاجی بزرگی در حال تشکیل هستند. خزه آنقدر داغ است که اکثر ابزارها نمی‌توانند آنها را تشخیص دهند. خزه دو لایه اتمسفر، کروموسفر و تاج را می‌پوشاند.

اسپیکول‌ها، همانطور که از نامشان پیداست، مناره‌های بلند گازی هستند که در افق خورشیدی دیده می‌شوند و از کروموسفر خورشید به بالا می‌رسند. اینها می‌توانند تا ارتفاع 10000 کیلومتر برسند.

در زمان 30 ثانیه این ویدئو، باران تاجی را خواهید دید. این ماده سردتر از بقیه سطح خورشید است. باران از توده‌های پلاسما با چگالی بالاتر تشکیل شده است که تحت تأثیر گرانش به سمت خورشید می‌بارد.

مأموریت‌هایی مانند مدارگرد خورشیدی، کاوشگر خورشیدی پارکر و رصدخانه دینامیک خورشیدی به ما مناظر بی‌سابقه‌ای از خورشید می‌دهند و به اخترشناسان کمک می‌کنند تا درباره توپ گازی دینامیکی که کل منظومه شمسی ما را تامین می‌کند بیشتر بیاموزند.

منبع: SCIENCE ALERT

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902390

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • دنیای بدون معلم، هرگز
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید