Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@07:40:19 GMT

جذب کاسیانو از سوی پرسپولیس به چه مرحله ای رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۲۵۱۷

باشگاه پرسپولیس منتظر است هر لحظه طلسم جذب کاسیانو شکسته شده و این بازیکن به تهران بیاید

مجموعه‌ای از سلسله‌ دخالت‌های بی‌مورد در ماجرای انتقال کاسیانو به پرسپولیس و نفراتی که هر روز به عنوان ایجنت این بازیکن خود را معرفی می کنند، باعث شده روند مذاکرات کند شود.

به گزارش طرفداری، مدیران پرسپولیس حدود یک ماه است که با کاسیانو و باشگاه ویزلا درحال مذاکره هستند اما هنوز مشخص نیست چرا انتقال این بازیکن به پرسپولیس صورت نگرفته و به نوعی تا حدی پیچیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کار به جایی رسیده که دخالت چند ایجنت کار جذب این مهاجم را سخت تر هم کرده است.

آن چه قطعی به نظر می رسد این است که دلیل اصلی فرسایشی شدن روند مذاکرات به ورود چند مدیربرنامه به این ترانسفر و اقدامات باشگاه پرسپولیس برای حذف برخی ایجنت ها مربوط است، ایجنت هایی که حتی وکالت نامه رسمی از کاسیانو دارند و همین موضوع کارها را پیچیده کرده است.

جالب این که در بلبشوی تلاش باشگاه پرسپولیس برای حذف ایجنت های متعدد، برخی رسانه ها مدعی شدند توافق نهایی حاصل شده و از واریز ۲۰۰ هزار دلار خبر دادند. اخباری که نه تنها تایید نشد بلکه موجی از توقع را در میان اهالی فوتبال ایجاد کرد که با وجود پرداخت این مبلغ، چرا پروسه جذب این بازیکن این همه طولانی شده است. در همین شلوغی، رسانه های دیگری نیز از از جریمه 200 هزار دلاری بابت دیرکرد پرداخت پول رضایتنامه خبر دادند که این خبر نیز از سوی باشگاه تایید نشد و درنهایت مشخص شد این عدد ۶۰ هزار دلار بوده و باشگاه هم هنوز زیر بار امضای آن نرفته است.

به هر روی واقعیت امر این است که توافق نامه ۳ جانبه باشگاه پرسپولیس، کاسیانو و باشگاه ویزلا صورت گرفته اما برای امضای نهایی به برطرف کردن تعدادی از شرط های کاسیانو نیاز است. اگرچه بر سر کلیات توافق شده اما بر سر تعدای از جزییات و بندهای قرارداد اختلاف وجود دارد و جالب این که طی 24 ساعت اخیر، کاسیانو شروط جدیدی را لحاظ کرده و بندهایی در قرارداد گنجانده که برخی آنها اگرچه قابل حل و فصل است اما برخی دیگر کار را سخت کرده است، بندهایی که به وضوح از دخالت ایجنت ها گواهی می دهد.

دلیل دیگر طولانی شدن این پروسه به پرداخت پول رضایت نامه باشگاه ویزلا ربط دارد. در ابتدا عنوان شد که باشگاه ویزلا، پرداخت اقساطی مبلغ رضایتنامه را می پذیرد اما واقعیت این است که این باشگاه پرتغالی کل پول را یکجا و قبل از سفر کاسیانو به تهران طلب کرده است. موضوعی که البته باشگاه پرسپولیس با پرداخت آن مشکلی ندارد اما چگونگی واریز این مبلغ به بانک های اروپایی با توجه به تحریم هایی که وجود دارد کار را سخت کرده است. به گونه ای که باشگاه طی روزهای اخیر به دنبال این بوده تا از طریق چند صرافی و با تقسیم این مبلغ به رقم های ریزتر این مبلغ را بپردازد. تصمیمی که با توجه به تحریم های موجود زمان بر خواهد بود و در صورت رخ دادن کوچکترین اشتباه کل مبغ 300 هزار دلار بلوکه خواهد شد.

به هر روی آن چه مشخص به نظر می رسد این است که طولانی شدن روند جذب این بازیکن با اعتراض یحیی گل محمدی هم مواجه شده و باید دید باشگاه چه خواهد کرد. درویش و مدیرانش با توجه به شرایط خاص ایجاد شده، صحبت های یحیی گل محمدی و حساسیت ها؛ ترجیح داده اند در خصوص این پرونده سکوت اختیار کنند و فعلا خبر تازه ای نیست. فقط باید فالو کردن پیج باشگاه پرسپولیس از سوی کاسیانو و حتی غیبت سه روزه این بازیکن در تمرینات تیم باشگاهی اش را به عنوان اخبار خوش برای هواداران پرسپولیس تلقی کنیم.

اخبار داغ 

پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای لواندوفسکی نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا ماتیاس دلیخت برای پیوستن به بایرن مونیخ، حقوقش را کاهش می‌دهد کاسیانوی 90 هزار دلاری با 500 هزار دلار در راه پرسپولیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هزار دلار ایجنت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در دیدار حساس جام حذفی دست به کار بزرگی زد و برای دومین بار طی این فصل، از سد پرسپولیس گذشت تا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به کابوسی برای سرخ ها تبدیل شود و این تیم برای چهارمین مرتبه در این استادیوم شکست بخورد.

یکی از عوامل کلیدی در کامبک آلومینیوم برابر پرسپولیس، رضا جبیره بود. بازیکنی که در دقیقه 70 مسابقه به جای امین کاظمیان وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه 90+5 موفق شد با یک ضربه سر، زمینه ساز گل تساوی ایرالکو توسط شروین بزرگ باشد.

این بازیکن بجز پاس گل مهمی که داد، در حملات تیمش نیز نقش موثری داشت و تقریبا می توان گفت در بیشتر نبردهای هوایی با بازیکنان پرسپولیس برنده بود و بالاتر از کنعانی زادگان و گولسیانی، ضربات سر را می زد تا ایرالکو روی توپ های سوم، به روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود.

نقش مهم جبیره در این پیروزی، به تکمیل دومین کامبک آلومینیوم بازمیگردد. جایی که او با یک پاس در عمق دیدنی، مهدی لیموچی را صاحب فرصت طلایی کرد و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض تماشایی، توپ را مقابل دروازه به علیرضا نقی زاده رساند تا این بازیکن گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

گلی که در دقیقه 120+1 به ثمر رسید تا رضا جبیره در نقش یک تعویض طلایی، روی گل های دوم و چهارم تیمش که هر دو مرتبه بازی را در ثانیه های پایانی به تساوی کشانده بود، نقش ویژه ای ایفا کند.

علاوه بر این، جبیره در ضربات پنالتی نیز توانست توپش را به گل تبدیل کند تا این بازیکن علاوه بر اثرگذاری روی گل دقیقه 120+1، به بلای جان پرسپولیس تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس