Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - شمسایی زفرقندی که پیش تر سابقه مدیریت در شرکت بیمه ما را در کارنامه کاری خود دارد به عضویت هیات مدیره این شرکت بیمه خصوصی درآمد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، شمسایی از خوشنامان صنعت بیمه کشور است که عضویت هیات مدیره شرکت مهندسی، ساخت و نصب فریمکو پارس وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مدیریت کلی امور استان‌ها و شبکه فروش شرکت بیمه سرمد، دبیری کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه نوین و مدیریت روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه “ما” از جمله مهم ترین سوابق فعالیتی وی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای مدرک تحصیلی DBA مدیریت کسب و کار و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.

بر اساس این گزارش، چند روز پیش مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه “ما” برگزار شد و اعضای هیات مدیره از میان نامزدهای مورد تایید بیمه مرکزی، انتخاب شدند.

بر اساس آرای اخذ شده از سهامداران، خوارزمی، کاردگر، ودیعی، شمسایی و کبیری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و احسانی و صادق به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. در عین حال در جلسه ای جداگانه،  اعضای هیات مدیره بیمه “ما” محسن خوارزمی را به عنوان رییس هیات مدیره و ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه “ما” را به عنوان نایب رییس هیات مدیره انتخاب کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری