Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:47:28 GMT

مسابقات پرش با اسب در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۲۸۱۳

مسابقات پرش با اسب در همدان برگزار می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات سوارکاری استان همدان، «محمدرضا شوشتری» افزود: میزبانی این دوره از مسابقات را باشگاه سوارکاری اویسینا برعهده دارد و تماشای آن برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، آزاد است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به شکل استانی برگزار می شود اظهار داشت: در طول ۲ سال و نیم گذشته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، برگزاری اینچنین مسابقاتی با محدودیت همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان تصریح کرد: این دوره از مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در سه رده آزاد، کمتر از ۱۸ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

شوشتری خاطرنشان کرد: مسابقات رده آزاد در بخش ارتفاع ۱۱۵ سانتی‌متر، با حضور سوارکاران برجسته استان از ساعت ۹ صبح روز جمعه آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات رده بزرگسالان و کمتر از ۱۸ سال نیز از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ تیرماه در باشگاه سوارکاری اویسینا برگزار می‌شود.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در این دوره از مسابقات تعداد قابل توجهی از سوارکاران برجسته استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شوشتری اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها دارا بودن کارت بیمه ورزشی برای همه سوارکاران شرکت کننده الزامی است.

برچسب‌ها کرونا سوارکاری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سوارکاری همدان کرونا سوارکاری همدان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # عربستان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند