Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی کاتا بازیهای کشورهای اسلامی از 29 تیرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین مرحله از اردوهای تیم ملی کاتا برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی از 29 تیرماه در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود. این اردو تا 4 مردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا در بخش مردان که 25 خردادماه برگزار شد تیم استان مرکزی متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر به عنوان نماینده ایران در کاتای تیمی مردان بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شد. در کاتای انفرادی مردان نیز ابوالفضل شهرجردی از استان مرکزی به عنوان نماینده ایران معرفی گردید.  

در بخش بانوان نیز مسابقات انتخابی 26 خردادماه برگزار شد و در نهایت تیم شهرداری ملارد از استان تهران متشکل از زینب السادات حسینی،‌سپیده امینی و ملیکا عزتی به عنوان نماینده ایران در کاتای تیمی بانوان بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شد. در کاتای انفرادی بانوان نیز فاطمه صادقی از استان تهران به عنوان نماینده ایران معرفی گردید.  

لازم به یادآوری است که مسابقات کاراته در بازیهای کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه 26 و 27 مرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی عنوان نماینده ایران تیم ملی کاتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس