Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:23:14 GMT

لزوم اقدام مشترک برای ساماندهی سگ‌های ولگرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۱۸۹

لزوم اقدام مشترک برای ساماندهی سگ‌های ولگرد

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند؛ رضا طاهرخانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سگ‌های بلاصاحب که با حضور اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، افزود: اکیپ های فعال زنده گیری سگ های بلاصاحب در شهرستان دماوند تشکیل خواهد شد و این اکیپ‌ها ضمن فعال بودن در خصوص جمع آوری و انتقال این حیوانات، باید تمام تلاش خود را در جهت حفظ امنیت شهروندان و زنده گیری سگ‌ها و همچنین بالابردن سرعت عمل در جمع آوری  و انتقال سگ‌های ولگرد بکار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب باید برنامه ریزی اصولی انجام شود، افزود: باید در این مسئله تمامی دستگاه‌های متولی مانند شهرداری‌ها، دهیاری ها، محیط زیست و اداره دامپزشکی با طرح و برنامه مدون نسبت به ساماندهی آن اقدامات لازم را انجام دهند.

طاهرخانی گفت: حضور سگ های بلاصاحب در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بصورت گروهی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده است و در این خصوص شهرداران و دهیاران باید در طی اقدامی مشترک  و همزمان در سطح حوزه های استحفاضی خودنسبت به زنده گیری سگ ها اقدام کنند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند مراکز جمع آوری سگ های ولگرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرستان دماوند سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرستان دماوند سگ های بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند