Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:04:07 GMT

ضرورت جمع آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۷۴۶۱

ضرورت جمع آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد چراغپور شامگاه سه‌شنبه در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به احداث طرح چاه‌های جذبی در شورای دوره ششم، گفت: در ماه‌های گذشته مصوب شد که شهرداری در پروانه ساخت‌ها، طرح احداث چاه‌های جذبی برای منازل را در نظر بگیرد اما تا به امروز هیچ اقدامی از شهرداری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد مطرح کرد: چاه‌های جذبی که هزینه حفر آن‌ها نیز بالا نیست، می‌توانند باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی، ذخیره آب باران، کمک به مهار فرونشست، جلوگیری از هدر رفت سیلاب‌ها و آب‌گرفتگی معابر شود که می‌توان آن‌ها را در پارک‌ها و معابر شهری احداث کرد.

وی به تأمین روشنایی معابر و پارک‌های شهرکرد در شب اشاره کرد و عنوان کرد: متأسفانه مدتی است روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها، مسیرهای پیاده شهر به شدت کاهش پیدا کرده و خاموشی معابر شهرکرد، چهره شب شهرمان را به هم ریخته و شهر را برای حیات و زیست شبانه به خصوص برای پیاده‌ها نامناسب کرده است.

چراغپور با اشاره به درخواست‌ها و گلایه‌های متعدد شهروندان در خصوص ضرورت جمع آوری و کنترل سگ‌های بلاصاحب، افزود: اقدامات انجام گرفته در این خصوص کافی نیست و لازم است سازمان مدیریت پسماند اقدامات جدی صورت دهد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرکرد در پایان با اشاره به اینکه ١٢٠ روز تا شروع فصل سرما مانده است، عنوان کرد: شهرداری نسبت به آغاز عملیات پروژه‌های عمرانی در شهر مطابق بودجه‌های پیش بینی شده اجرا کنند.

کد خبر 5537266

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرکرد شهرکرد شهرداری سازمان مدیریت پسماند عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف بیست و هفتمین سفر استانی دولت دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه اردبیل سنندج عفاف و حجاب خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین سالاری‌پور؛ شهردار منطقه 16 امروز در حاشیه دویست‌وسی‌ودومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص رفع سد معبر وانتی‌ها در سطح این منطقه اظهار کرد: در جوابیه فرهنگ خاصی حاکم است و موضوعاتی مربوط به جگرکی‌ها، گوشت فروش‌ها و سد معبر وانتی‌ها وجود دارد که در همین راستا ساماندهی محدوده شوش با هماهنگی پلیس و راهور برای رفع سد معبر وانتی‌ها آغاز شده است.

وی افزود: در سطح منطقه 16 سد معبر صنفی زیادی نداریم. آنچه که بعضاً به صورت مقطعی دیده می‌شود تذکرات لازم را می‌دهیم و با این موضوع برخورد می‌کنیم اما برای سد معبر وانتی‌ها در محله خزانه و جوادیه کار آغاز شده ولی باید سرعت بیشتری بگیرد.

سالاری‌پور در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سطح منطقه 16 شهرداری تهران نیز اظهار کرد: در این دوره اتوبوس زیادی به ناوگان تزریق نشده اما دو پایانه اتوبوسرانی به همراه یک پایانه تاکسیرانی به همراه تمامی زیرساخت‌های لازم پایانه‌ای احداث شده است.

ساماندهی دستفروشان منطقه 16 در خیابان دشتبان‌زاده

شهردار منطقه 16 تاکید کرد: علاوه بر این در حوزه توسعه فضای سبز منطقه زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع در علی‌آباد جنوبی تملک شده که برای احداث بوستان شهری در نظر گرفته شده است. اعتبار ریالی احداث این بوستان در سال جاری لحاظ شده که پس از طراحی امیدواریم عملیات اجرایی احداث را از خردادماه آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی