Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر آقایی در کارگروه حمل و نقل و جا به جایی پدافند غیر عامل استان با تاکید بر لزوم سطح بندی زیر ساخت‌ها در پدافند غیرعامل گفت: با مشخص کردن زیرساخت‌های حیاتی حساس می‌توانیم امکانات و عملکرد پدافند غیرعامل را اعمال کنیم.

آقایی افزود: اگر سطح بندی انجام شود می‌توانیم زیر ساخت‌هایمان را شناسایی، طبقه بندی و اولویت بندی کنیم و با ارائه راهکار جلوی اسیب‌ها و تهدیدها را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید دقت کنیم آسیب با تهدید متفاوت است آسیب‌ها آن‌هایی هستند که دست خودمان هست و راهکارش را هم داریم، ولی تهدیدها آنهایی هستند که ما نمی‌دانیم از کدام حوزه تهدید خواهد شد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه موضوع پدافند غیرعامل با مدیریت بحران متفاوت است افزود: وظایف مدیریت بحران در خصوص تهدیدات طبیعی از جمله سیل، زلزله و طوفان است که تقریباً در کشور ما ۴۲ مورد بحران طبیعی شناسایی شده که ۳۶ مورد آن در استان آذربایجان شرقی است.

آقایی ادامه داد: وظایف پدافند غیر عامل در خصوص تهدیدات غیر طبیعی، تهدیدات انسان ساز و آن دسته تهدیداتی که پشت آن فکر اندیشه و فناوری دشمن وجود دارد و نباید اجازه بدهیم دشمنان زیر ساخت‌هایمان را از ببرند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گفت: برای مقابله با تهدیدها باید ماهیت، جنس و ابعاد تهدید را به خوبی بررسی کنیم و با آن مقابله کنیم.

کد خبر 5537807

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران زلزله پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه حجاب و عفاف آمار کرونا نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی مشهد شیراز شیوع کرونا عید غدیر خم پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر