Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون سراسری ۱۴۰۲ همانند مقررات آزمون سراسری ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 

با اعلام سازمان سنجش، در بخشی از اطلاعیه آمده است:

با توجه به ضرورت ابلاغ شیوه‌نامه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس محترم شورای اسلامی و اصلاحیه آن در سال ۱۳۹۵ همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات جزئی مورد نیاز و مصوب شورای سنجش و پذیرش برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهند شد و در صورت ابلاغ هرگونه قانون یا مصوبه جدید، تغییرات برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و به بعد اعمال خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سازمان سنجش ، کنکور سراسری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری آزمون سراسری سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بیش از ۸۴ در صد از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون بانوان و حدود ۱۴ درصد آقایان هستند.
این آزمون در ۵ حوزه آقایان و ۱۳ حوزه بانوان برگزار شد که در پایان ۱۶۶ نفر از داوطلبان که حائز بالاترین امتیاز شوند، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
دوست محمدی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۷ آزمون استخدامی برگزار شده که از طریق این آزمون‌ها ۴ هزار و ۱۸۶ نفر جذب دستگاه‌های اجرای استان شده اند.
به گفته مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال جاری مجوز جذب ۶۷۸ نفر برای دستگاه‌های اجرای اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود