Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@12:37:59 GMT

تلاش رئال بتیس برای به خدمت گرفتن حسام عوار

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۵۲۶

هافبک ملی پوش فرانسوی مورد توجه قهرمان جام حذفی اسپانیا قرار گرفته است.

آینده حسام عوار نامشخص است.

طرفداری| به گزارش اکیپ، هافبک ۲۴ ساله المپیک لیون این روزها مورد توجه باشگاه زیادی قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که او در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش، لیون را ترک کند. عوار پیش از انتقال به لیون در دو سال پیش، در رادار باشگاه های بزرگ دنیا از جمله آرسنال نیز قرار داشت اما فرم نه چندان ایده‌آل او در باشگاه فرانسوی، پیشنهادات را محدود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال رئال بتیس که در فصل گذشته به قهرمانی جام حذفی اسپانیا رسید، از ابتدای تابستان برای جذب عوار اعلام آمادگی کرده و بسیار نسبت به این انتقال مشتاق است. با وجود ترجیح خود بازیکن برای بازی در انگلستان، انتظار می‌رود که به زودی دو طرف بر سر امضای قرارداد به توافق برسند.

اخبار داغ 

پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای لواندوفسکی نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا ماتیاس دلیخت برای پیوستن به بایرن مونیخ، حقوقش را کاهش می‌دهد کاسیانوی 90 هزار دلاری با 500 هزار دلار در راه پرسپولیس!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد