Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویا طالب نیا گفت : علیرغم اینکه طی دو سال شیوع گسترده بیماری کرونا آمار مسافران و گردشگران ورودی به اورامانات کاهش پیدا کرده بود، اما از سال گذشته پس از ثبت جهانی این منطقه و بدنبال آن کنترل این بیماری، شاهد ورود حجم قابل توجهی گردشگر به اورامانات هستیم.

به گفته مدیر پایگاه جهانی اورامانات ثبت جهانی اورامانات روی افزایش حجم ورود گردشگر به این منطقه تاثیرات قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین‌هایی که در این منطقه برگزار می‌شود، همانند مراسم جشن پالنگان بازخوردی جهانی داشت و تعداد زیادی گردشگر بویژه گردشگران خارجی را به این منطقه کشاند.

هورامان یک ظرفیت و پتانسیل قوی فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی برای منطقه غرب کشور است.

پایگاه جهانی هورامان در تلاش برای اجرای رسالت‌های علمی و پژوهشی خود است، در جهت انجام رسالت‌های علمی به دنبال ایجاد ارتباط با دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه رازی و استفاده از این ظرفیت هستیم.

او به برگزاری همایش بین المللی هورامان در ۲۵ و ۲۶ تیر اشاره کرد و گفت: باوجود اینکه فرصت کمی تا برگزاری این همایش داشتیم، اما طی مدت چندماه تمام بستر‌ها برای برگزاری یک همایش مناسب و درخور شان آماده شد.

این همایش به دلیل نزدیکی سالگرد ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی هورامان با ایام محرم زودتر برگزار شده و در آن از لوح ثبتی اورامانات هم رونمایی خواهد شد.

 دانشگاه رازی یک تنه جور همه دستگاه‌های اجرایی متولی استان را در این رابطه کشید .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناظر زیبا آثار تاریخی آثار باستانی ثبت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتار شدن یک گردشگر در پل خدا آفرین روستای گزستان در شهرستان کوهرنگ به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای بازفت به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی ادامه داد: نیرو‌های امدادی پس از انجام کمک‌های اولیه و اکسیژن تراپی، مصدوم را به مرکز درمان بستر بازفت منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ |برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت