Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران با حضور دو ورزشکار برتر رنکینگ اوزان 84- و 84+ کاراته وان رده سنی امیدها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران در بخش کومیته از 29 تیرماه در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله از اردو که تا 4 مردادماه ادامه خواهد داشت،‌ دو ورزشکار برتر رنکینگ اوزان 84- و 84+ کاراته وان رده سنی امیدها در کنار ملی پوشان به تمرین خواهند پرداخت. این اقدام فدراسیون به منظور پشتوانه سازی و حمایت از استعدادهای کاراته ایران انجام می شود.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی، در مراحل بعدی اردوها نیز نفرات برتر اوزان دیگر رده سنی امیدها در کنار ملی پوشان کاراته به تمرین خواهند پرداخت.

آخرین مرحله رقابت های کاراته وان ایران روز گذشته در زنجان به پایان می رسد. در این مرحله از رقابت ها 2560 ورزشکار طی 8 روز در دو بخش پسران و دختران به رقابت پرداختند.

مراحل اول و دوم رقابت های کاراته وان به میزبانی استان های تهران و کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته رده سنی امیدها کاراته وان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگات آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد، اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال