Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه" ابتکار جالب عادل غلامی در حمایت از امین اسماعیل‌نژاد حسابی در فضای مجازی بازتاب داشته است. به همین بهانه گفتگویی داشتیم با ستاره سابق تیم ملی و با او از عملکرد تیم ملی تا چگونگی بوجودآمدن کمپین حمایتی‌اش از ستاره تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال صحبت کردیم که در ادامه آن را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*ابتدا درخصوص عملکرد امین اسماعیل‌نژاد در مسابقات لیگ ملت‌ها صحبت کنید.
- همانطور که می‌دانید یکی از دغدغه‌های ما در والیبال بعداز از دست دادن شهرام محمودی و امیر غفور، پستی بود که امسال شاهد درخشش اسماعیل‌نژآد در آن هستیم. جایی که سال گذشته صابر کاظمی فوق‌العاده در آن کار کرد اما به علت مصدومیت‌هایی که داشت امسال مانند پارسال عمل نکرد و دغدغه‌ها دوچندان شد. اما از نظر من امین به مانند یک فوق‌ستاره ظاهر شد و من خودم به شخصه تاحالا یک بازیکن پشت‌خط‌زن چندین بازی پشت هم را اصطلاحا با عملکرد 100 از 100 بازی کند. با کمترین ارور، یک بازی کاملا باثبات. برای خودم جای تحسین دارد واقعا.
* بدن فوق‌العاده‌ای هم دارد. وقتی با سیدمحمد موسوی حرف می‌زدم، او را به لبرون جیمز در بین بسکتبالیست‌ها تشبیه کرد.
- نه‌تنها بدنی، که از نظر تکنیکی هم فوق‌العاده است. به نظرم بازیکنی است که می‌تواند سالیان سال به تیم ملی کمک کند و این اتفاق بیفتد.
* فکر نمی‌کنید مطرح‌شدن قضیه پیشنهادات این بازیکن و تلاش‌ها برای معافیتش به تمرکزش در این رقابت‌ها خللی وارد کند؟
- من فکر می‌کنم خودش وارد این داستان نشود بهتر است. خودش نباید ورود کند و باید تمام تمرکزش روی بازی‌ها باشد کمااینکه در صحبتی که باخودش داشتم هم به او گفتم لزومی ندارد به این موضوع ورود کند. خود من در داخل با چند نفر صحبت کردم. با آقای داورزنی هم قرار شده صحبت کنیم تا ان‌شاءالله این بستر آماده شود که به این بازیکن کمک شود. چرا که متاسفانه در ایران اوضاع به گونه‌ای است که تا تب مسابقات بالا است باید کاری کرد چون بعد از آن همه فراموش می‌کنند. نه‌تنها حافظه بلندمدت بلکه حافظه میان‌مدت همه خراب شده است.
* چه شد که اصلا به این فکر افتادی و حتی چندتا از ملی‌پوشان فوتبال را هم با خودت همراه کردی.
- اتفاقا قرار شده که چند نفر دیگر هم به این جمع بپیوندند. اتفاق خیلی خوبی است و در والیبال ما نادر بوده که اشخاصی از ورزش‌های دیگر این چنین به حمایت از یک اتفاق بپردازند. امیدوارم بچه‌های والیبال هم حمایت گنند از این قضیه چون واقعا نه فقط امین که امثال امین‌ها همگی سرمایه‌های این مملکت هستند.
* همین طور است. من اسم نمی‌آورم ولی دو سه نفر از بچه‌های سابق تیم ملی تماس گرفتند و گفتند آنها هم زمانی مشکل مشابه را داشتند اما چرا برای ما این اتفاق نیفتاد؟
_ من متوجه نمی‌شوم! چون این اتفاق برای آنها نیفتاده باید برای امین هم نیفتد؟ بالاخره باید از یک جایی شروع ماجرا کلید بخورد. بازیکنی که در سطح ملی بازی می‌کند خودش یک نوع خدمت است. هیچ جای دنیا فکر نمی‌کنم چنین روندی باشد. کسی که دارد برای تیم ملی کشورش کار می‌کند، پنج سال، ده سال یا پانزده سال از عمرش را برای این تیم می‌گذارد، کمتر از خدمت است؟ متوجه نمی‌شوم!
* گویا پیشنهادات بسیار خوبی هم از تیم‌های مطرحی چون مودنا و لوبه ایتالیا دریافت کرده؟
_ مطمئنا پیشنهادات فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از بهترین بازیکنان دنیا است در حال حاضر! با این اتفاقی که دارد می‌افتد اگر بسترش فراهم شود و به این تیم‌ها برود تاثیر مثبتش برای تیم ملی هم خواهد بود. مگر ما نتیجه آن را روی میلاد ندیدیم؟
* چقدر فکر می‌کنید کاری که آغاز کردید نتیجه بدهد؟
_ من تمام تلاشم را می‌کنم. سعی خودم را می‌کنم و هر صحبتی لازم باشد انجام می‌دهم و امیدوارم آقای داورزنی که شنیدم با امین هم صحبت کرده و قول مساعدت داده هم تلاش کند تا این موضوع به یک امر مدون و قانونی برای همه ورزشکاران تبدیل شود. ببینید تقریبا تمام نهادها و ارگان‌ها برای این تیم پیام موفقیت داده‌اند. پس این تیم دیده شده و کمترین کاری است که می‌توانند برای بازیکنی که به دیده شدن این تیم کمک کرده انجام دهند.
* در مورد بازی هفته آینده با لهستان نظری داری؟
- به نظرم این بازی 50-50 است و هرتیمی که به لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داشته باشد برنده خواهد شد. از لحاظ اعتماد بنفس تیم ما در بهترین شرایط خودش قرار دارد و این می‌تواند استرس‌زا باشد برای لهستانی‌ها و از طرف دیگر این تیم بازیکنان تاپ‌لول فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند برای تیم ما خطرناک باشد اما فارغ از هرنتیجه‌ای که رقم بخورد به نظر من آن اتفاقی که باید برای تیم ملی در این رقابت‌ها رقم می‌خورد به وقوع پیوست و امیدوارم این موفقیت‌ها متداوم باشد و این بازی‌های قشنگ کام همه را شیرین کند.
* صحبت پایانی؟
- امیدوارم همیشه در بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط باشیم و باز هم حرف همیشگی‌ام را تکرار می‌کنم. چه زمانی که در تیم ملی بودیم و چه زمانی که الان به نوعی بازنشست شدیم از این تیم، باید یاد بگیریم انتقادهایی که می‌کنیم منصفانه باشد و در راستای هدایت تیم ملی باشد. به شخصه حتی زمانی که برای خودم در زمان بازی در تیم ملی مشکلاتی پیش آمد علیه هیچ کس صحبت نکردم. بازیکنی که برای تیم ملی بازی می‌کند یا کسی که در کادر است، من هم به عنوان یک والیبالیست کنارش هستم چرا که موفقیت تیم ملی چه با مربی داخلی چه با مربی خارجی باعث سرافرازی کل جامعه والیبال خواهد بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عادل غلامی برای تیم ملی فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!